kew22 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Og der fikk jeg innkalling til fase 3! Edit: Grattis Brahau! Når skal du på intervju? Ble 1. juni på meg Endret 20. mai 2011 av kew22 Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Synd OlafG. Ville si "lykke til neste gang", men det er jo ikke mulig. Og gratulerer til deg, Brahau! Lykke til på intervjuet! Lenke til kommentar
Torill87 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Fikk nettop mail med inkalling til intervju Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) For de som lurte så kan jeg poste hvordan min score ble, siden jeg fikk vite det. Det var de tingene jeg følte meg mest usikker på i ettertid jeg røk på, så det er jo greit å vite. Så tydeligvis så er min menneskelige kvalitet og intelligens under gjennomsnittet. Uææææh:( Hvor er sprøytene mine? Endret 20. mai 2011 av OlafG Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Sailing ships? Endret 20. mai 2011 av TheNarsissist Lenke til kommentar
Brahau Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Og der fikk jeg innkalling til fase 3! Edit: Grattis Brahau! Når skal du på intervju? Ble 1. juni på meg Gratulerer Det ble 1. Juni på meg også, da ses vi der Lenke til kommentar
nepse86 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Intervju 6. juni Gratulerer til alle som gikk videre, og jeg føler virkelig med alle som røk ut. Endret 20. mai 2011 av nepse86 1 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Gratulerer til de av dere som kom videre til intervju. 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Gratulerer til de som gikk videre! Håper jeg ser noen av dere til høsten 1 Lenke til kommentar
Bjamong Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Interessert i å kjøpe bil i Grand Forks mr. Wolf? Har en sort ford expedition '99 til salgs. Billig! Send en mail til [email protected] Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Interessert i å kjøpe bil i Grand Forks mr. Wolf? Har en sort ford expedition '99 til salgs. Billig! Send en mail til [email protected] Hei. Kunne du sendt meg en pm angående bilen (bilder, tilstand etc.), så kan vi diskutere det der? Jeg har forøvrig allerede fått tilbud om bil, men hey... Buyers market. Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vi har en fet Buick Custom, parkerer den skitne Expedition hvilken som helst dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 En av de store fordelene med å studere i Sverige var at jeg slapp å forholde meg til de jæla amerikanske vrakene av noen biler *Run&Hide* Lenke til kommentar
Bjamong Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Buick custom, som i gaffa-custom? Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Gaffa styling er forbeholdt de få heldige utvalgte Lenke til kommentar
Bjamong Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Gaffa styling er forbeholdt de få heldige utvalgte Ja, hørte Xzibit tilbød deg jobb hos West-coast customs. "Childfuck, what are you gonna do to make this ride custom?" 1 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 For de som lurte så kan jeg poste hvordan min score ble, siden jeg fikk vite det. Det var de tingene jeg følte meg mest usikker på i ettertid jeg røk på, så det er jo greit å vite. Så tydeligvis så er min menneskelige kvalitet og intelligens under gjennomsnittet. Uææææh:( Hvor er sprøytene mine? Synd å høre Olaf, når sant skal sies så er jeg glad jeg røk ut på første istedet for på fase 2 eller ved intervju. Lenke til kommentar
Josze Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hei, jeg kom også videre til intervju 1. juni Hvordan er kleskoden på det intervjuet? Det er vel ikke dress, hva kommer dere andre til å ha på dere sånn generelt? Også så jeg at det skulle vare 1.5 timer... Det synes jeg var lenge! lurer på hva som skal foregå så lenge... Noen som har aning om hva intervjuet dreier seg om i bunn og grunn? Er vel ikke noe mer "tester" der inne, eller? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det er ikke flere tester der inne, nei. Du skal ha en prat om deg, ditt liv, skolen, jobben, forventninger, mål og stort sett helt normale emner man blir spurt om i et intervju. Intervjuerne er flinke og tiden går fort unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå