Ustedalen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ble ringt opp av avinor isted og fikk vite at jeg kom inn. Blir forhåpentligvis fra høsten av, men det er en mulighet for at jeg må begynne i 2011. Dette er en bra kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Grattis - happy days! Lenke til kommentar
Sander64 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Må bare ut med ett gledeutbrutt jeg også! Jeg er videre, yippi. Var så glad at jeg glemte alt hun damen på telefonen sa til meg. Hun sa noe om ett informasjonsmøte før skolestart, noen som kan fortelle meg om det? ;D Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Gratulerer! Da er vi tre stk herfra. Du skal få et brev i posten om et par dager, og så har du 8 dager på å takke ja til plassen. Du vil deretter bli innkalt til en helsetest i begynnelsen av juni, og etter det blir det et informasjonsmøte (om jeg har forstått det riktig). Lenke til kommentar
Sander64 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hmm, håper ikke jeg får noe i posten på en stund. Stikker på øvelse i 10 dager : / Lenke til kommentar
Bjamong Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hmm, håper ikke jeg får noe i posten på en stund. Stikker på øvelse i 10 dager : / Halla! Komt inn jeg og:D Håper på høsten '10. Men skrivet i posten har jeg ikke sett noe til. 10 dager siden jeg fikk beskjed om at den skulle i posten:P Bjarte Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Gratulerer. Har heller ikke fått skrivet enda. Lurer litt på hvor det blir av. Får håpe de sender det ut i neste uke. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Om det kom utenlands kan det hende streiken har noe med det å gjøre. Tollpost har ikke kommet frem. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Kan også hende de venter med å sende til absolutt alle er "ferdig" med intervjuene. Jeg var f.eks. ferdig 20.mai med mitt intervju og ser at en del har blitt ferdig etter meg igjen. Sånn at de vet at alle får brevet samtidig og derifra kan telle 10 dager svarfrist på samtlige. Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 kaster meg på denne tråden selv. Skal på intervju i morra, så er rimlig spent. Noen som har noen andre tips, denne engelsk presentasjonen, er det bare for å sjekke muntlig engelskkunnskaper? Lenke til kommentar
Sander64 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Tok meg friheten til å sende de en aldri så liten mail da jeg begynte å bli bekymret for at de hadde glemt meg ; ) Her er svaret jeg fikk i retur: Hei XXXX XXXXX, Til informasjon er tilbudsbrevet om studieplass på flygelederutdanningen blitt noe forsinket. Vi regner med at det vil bli sendt med post fra Avinor senest mandag 14. juni. Det vil bli 10 dagers svarfrist. Beklager forsinkelsen. Med vennlig hilsen XXXX XXXXX Utdanning og trening Avinor Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Vurderer sterkt å prøve meg til neste år hvis jeg synes Økonomi blir for kjedlig. Dessuten tar det sikkert 10 år å havne på like godt lønnsnivå som en flygeleder, de fleste som har jobbet et par år tjener jo mellom 700-1.000.000 kr, noe som er mer enn godt nok til å kjøpe seg en fet leilighet og bil Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hyggelig å høre at dere kommer inn folkens. Gratulerer så mye alle sammen. Selv prøvde jeg meg på Værnes i fjor, røyk ut på fase 2 (fikk "average" på to punkter og "above average" på ett). Må da ha vært ganske nær å gå videre til intervju? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 kaster meg på denne tråden selv. Skal på intervju i morra, så er rimlig spent. Noen som har noen andre tips, denne engelsk presentasjonen, er det bare for å sjekke muntlig engelskkunnskaper? Engelsk presentasjonen er bare for å sjekke hvordan du er i engelsk ja. Andre tips? Studiet er kort, men utrolig intensivt og hardt. Vis dem at du vet dette, men er villig til å gjøre ditt for at du skal komme igjennom året. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som veit om det er et gigantisk setback om jeg er svakt fargeblind mellom rødt og grønt? Det står jo at jeg må ha normalt fargesyn, met er ikke sånn at jeg tror det norske flagget er grønt liksom. Jeg klarer dog ikke å se tall i disse fargeblind-testene. Er flygelederkarrieren min over før den i det hele tatt har begynt? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 EMCR 15: Fargesans 15.1(a) Normal fargesans defineres som evnen til å lese Ishiharas fargetavler eller bestå Nagels anomaloskop som normal trichromat (se punkt 15.1.1). 15.1.1 Ishiharas fargeprøve er bestått hvis konsekutive valgte tavler leses korrekt slik som spesifisert i Ishiharas brukermanual. 15.1(b) En søker som ikke oppfyller fargesanskravet vurderes fargeusikker og skal ikke godkjennes (se punkt 15.1.2). 15.1.2 Søkere som feilleser Ishiharas fargetavler skal undersøkes med anomaloskop (Nagel eller tilsvarende). Slik undersøkelse vurderes bestått når den viser at søkeren er normal trichromat. Kilde: http://www.lovdata.no/cgi-wift/ldles?doc=/sf/sf/sf-20081103-1215.html#map001 Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Intervju overstått, får se om det også blir bestått. Da sees vi kanskje! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvordan følte du at det gikk? Lenke til kommentar
Sander64 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Intervjuet får du sikkert vite i løpet av dagen / i morgen. Håper det løser seg ; ) Ellers blir det jo kos med USA til høsten ; ) Litt kjipt å fremdeles være 20, blir dårlig med drikking på meg. Satser på det beste (= Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har ærlig talt veldig delte følelser hva intervjuet angår, vet ikke helt om jeg har tro faktisk. Men vi får se, er jo ikke uvanlig å ha en sånn følelse. Fikk inntrykk av intervjuere at jeg skulle få svar mandag/i løpet av neste uke. Krysser nå fingra så jeg får gikt her. Sander, kan kjøpe pils til deg jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå