OlafG Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 DIGG. Er godkjent tjenestedyktig, men har ikke fått noen innkalling og når jeg ringer VPV så sier de bare at de ikke kan bestemme sånt over telefon. Lenke til kommentar
neram Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg har nettopp søkt på opptak til flygelederutdanningen i år. Er det flere her som har gjort det samme? Jeg lurer på om det er noen her som har peiling på om årets kull blir delt på TWR og ACC eller om det kun er en av delene? Jeg har nemlig mest lyst til å jobbe i et tårn. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg kommer til å søke snart, vet ikke helt hvorfor jeg ikke har gjort det enda, men blir nok i løpet av uka. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg har nettopp søkt på opptak til flygelederutdanningen i år. Er det flere her som har gjort det samme? Jeg lurer på om det er noen her som har peiling på om årets kull blir delt på TWR og ACC eller om det kun er en av delene? Jeg har nemlig mest lyst til å jobbe i et tårn. Jeg vil tro det blir det samme som det er i år. 12 ACC, 24 TWR. Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Og det er ikke så farlig om du ender på ACC og vil i tårn. Etter pliktårene kan du jo søke deg til akkuratt det du vil! Begge delene er nok uansett veldig bra Lenke til kommentar
Sander64 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg har nettopp søkt på opptak til flygelederutdanningen i år. Er det flere her som har gjort det samme? Jeg lurer på om det er noen her som har peiling på om årets kull blir delt på TWR og ACC eller om det kun er en av delene? Jeg har nemlig mest lyst til å jobbe i et tårn. Jeg vil tro det blir det samme som det er i år. 12 ACC, 24 TWR. Jon, må ikke spre falske rykter nå! Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sander og Ustedalen: valgte dere selv, eller ble dere plassert i TWR/ACC? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Sander og Ustedalen: valgte dere selv, eller ble dere plassert i TWR/ACC? Vi ble enig innad i klassen om hvem som skal hvor. Lenke til kommentar
kew22 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skal få sendt avgårde en søknad i løpet av uka tenker jeg. Enda et spørsmål: sett at man består prøvene i fase 1 og 2, hva er det som avgjør hvem som får tilbud om plass? Ser man kun på prøveresultatene, eller har andre ting, som f.eks. jobberfaring, høyere utdanning osv, noe å si? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Intervjuet/fase 3 har vel også en god del å si. Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 En god del som bestod fase 1 og 2 ble filtrert ut i intervjuet. Kommer du til fase 3 har du jo bevist at du har det som trengs. Da går det mer på deg som person... Innstilling, vilje etc Lenke til kommentar
kew22 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 En god del som bestod fase 1 og 2 ble filtrert ut i intervjuet. Kommer du til fase 3 har du jo bevist at du har det som trengs. Da går det mer på deg som person... Innstilling, vilje etc Ja, det var nettopp dette jeg lurte på Takk for svar! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvor mange av dere som vurderer å søke er det som har søkt? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det fins da ingen som vurderer å søke, og som i samme slengen har søkt. Jeg vurderte å søke, så søkte jeg. Har enda ikke fått noe svar, etter omlag 3 uker ca. Lenke til kommentar
neram Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har søkt, men har heller ikke fått svar enda. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det har overhodet ikke noe med at søknadsfristen er den 15. april. Så dere må nok regne med å vente til etter den 15. april Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Nuvel. Det står på Avinor sine sider at man vil få svar fortløpende etter at søknaden er behandlet, så man må nok ikke vente helt til 15/4. 1 Lenke til kommentar
kew22 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Sendte søknad forrige uke. Sakset fra Avinors sider: Pr. 21. februar 2011 er det kommet inn 133 søknader. Saksbehandlingen er startet. De som oppfyller opptakskravene, vil få mail med innkalling til opptaksprøve. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ustedalen, kristoly. Hvordan er livet i USA? Skolen? Fritiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå