heh115 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hei. Leter etter en RC-simulator (med kontroll) for mac. Skal bruke det til heli og fly. Bestmulig grafik, men ikke minst så må det være realistisk! Mvh Hans Erik Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Eventuelt bare en god RC-Simulator for jeg har en xp-pc som funker greit. Hva med denne pakken? (Link) I pakken medfølger også USB-kabel og proramvare for PC simulator. Med medfølgende FMS simulator kan du lære å fly både fly og helikoptermodeller på din PC. Funker FMS simulator bra? hvilket andre simulatorer er eventuelt bedre? Lenke til kommentar
vegham Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Eventuelt bare en god RC-Simulator for jeg har en xp-pc som funker greit. Hva med denne pakken? (Link) I pakken medfølger også USB-kabel og proramvare for PC simulator. Med medfølgende FMS simulator kan du lære å fly både fly og helikoptermodeller på din PC. Funker FMS simulator bra? hvilket andre simulatorer er eventuelt bedre? FMS er ubrukelig. Jeg bruker phoenix-rc i windows igjennom VMware med ubuntu som host, fungerer glatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå