Gjest medlem105786 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg og kjæresten min har jubileum snart, og jeg lurer på om noen har tips til romantiske gaver til gutter? Gutter: hva ville DU hatt i jubileumsgave fra kjæresten? (jeg vet at gutter har forskjellig smak osv..) Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Personlig ville jeg ikke brydd meg så mye om selve gaven, så lenge tanken var god og jeg skjønte at kjæresten min hadde lagt litt arbeid og følelser i den. Jeg ville satt pris på f.eks. et bilde av meg og kjæresten innrammet, med noe søtt skrevet bakpå. Ville ikke synes noe særlig om jeg fikk sjokolade eller noe annet tull. Ville så klart også satt pris på en "normal gave" som f.eks. et gavekort et eller annet sted, men helt ærlig er noe personlig mye bedre. Penger er bare penger. Dere er kjærester, vis at du er glad i han Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 kjøp en penisring eller lommevagina. Uansett, jeg har ikke peiling på hva som er romantisk gave å gi til meg selv. Tanken som teller Lenke til kommentar
brukernavnkongen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Enig med "sitronsaft" over her.. Litt vanskelig å se for seg en romantisk materiell ting. De fleste gutter gir blaffen i gaver, antakelig i større grad enn jenter. De fleste har det de trenger, og om det er noe de mangler (f.eks eget hus eller bil), så er dette for kostbart i gavesammenheng (for de fleste i hvertfall). Jeg ville satt utrolig stor pris på en personlig gave! Helt hva vet jeg ikke, men uansett så ville det nok slått an. Gutter er "gode" i bunnen de også, kan bli rørt selvfølgelig (selv om vi ikke liker å innrømme det). En personlig gave fra kjæresten som virkelig ga et inntrykk av hennes følelser for meg, ville knekt meg (i hvertfall på innsiden, hadde neppe vist dette ved å begynne å sippe). Det trenger forsåvidt ikke være en gave heller, men at du tar initiativ til å finne på noe dere begge liker. En slags date. Kanskje du kan overraske han med å planlegge en ferietur etc.. Masse muligheter. Men ikke kjøp noe materielt, det er antakelig det dårligste alternativet. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gi han en BJ og deretter en god hjemmelagd middag ! etter middag så gir du han en til bj så funker det knall Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Haha, egentlig et ganske godt forslag fra m4sta. Men jeg ville likevel foretrukket å få et innrammet bilde i tillegg. Synes slikt er så kos <3 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 IKKE gi gavekort, gi heller penger i såfall. Hater gavekort og 90% av dem blir aldri brukt. Klokker, smykker, klær, TV spill, Dataspill, etc. Kjøp noe du vet at HAN liker. Evt gi han en romantisk opplevelse han sent glemmer;) Lenke til kommentar
Gjest medlem105786 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Gi han en BJ og deretter en god hjemmelagd middag ! etter middag så gir du han en til bj så funker det knall Tenk om dette er hverdag for oss da? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Haha... Seriøst, innrammet bilde. Eventuelt, siden nyere innlegg kan gi inntrykk av at dere har et godt seksuelt forhold, kan du gi han et slags klippekort, med ulike seksuelle gleder han kan benytte seg av etter ønske Gjerne ting du ellers ville vært skeptisk til/ikke ville blitt med på uten videre, eller i alle fall noe du vet han er spesielt glad i. Skal jo være noe eksklusivt i det, ettersom det er en bursdagsgave. Lenke til kommentar
Gjest medlem105786 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Haha... Seriøst, innrammet bilde. Eventuelt, siden nyere innlegg kan gi inntrykk av at dere har et godt seksuelt forhold, kan du gi han et slags klippekort, med ulike seksuelle gleder han kan benytte seg av etter ønske Gjerne ting du ellers ville vært skeptisk til/ikke ville blitt med på uten videre, eller i alle fall noe du vet han er spesielt glad i. Skal jo være noe eksklusivt i det, ettersom det er en bursdagsgave. Jeg tror ikke det er tingen her egentlig.. siden jeg har mer erfaring enn han har og litt sånn.. Jeg tenker kanskje en opplevelese, eller en ting, enten kjøpt eller "laget". Ikke at jeg er noe flink til å lage ting.. Blir gutter glade for klær,egentlig? Eller bare later de som..? Lurer også på å kjøpe en modellbil til han, av en bil han hadde før.. Lenke til kommentar
brukernavnkongen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg tror ikke det er tingen her egentlig.. siden jeg har mer erfaring enn han har og litt sånn.. Jeg tenker kanskje en opplevelese, eller en ting, enten kjøpt eller "laget". Ikke at jeg er noe flink til å lage ting.. Blir gutter glade for klær,egentlig? Eller bare later de som..? Lurer også på å kjøpe en modellbil til han, av en bil han hadde før.. Hvorfor har du mer erfaring? Er du eldre? En opplevelse er bra! Eller en personlig gave der det ligger mer omtanke enn kostnad bak. Jeg liker i hvertfall ikke å bli dresset opp av jenter. Skal litt til for å treffe med riktig klesplagg og.. Hvis han er bilinteressert, så er en modellbil av en tidligere bil han likte et veldig godt forslag! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det at du er mer erfaren enn han synes jeg bare støtter mitt forslag om "sex-klippekort". Da gir du han muligheten til å prøve ting han ikke har prøvd før, f.eks. Men hey, bare et forslag. Likte veldig godt forslaget om modellbil, om han var glad i denne bilen og/eller dette er noe han interesserer seg for, som brukernavnkongen sier. Ellers ville jeg styrt langt unda å gi ham klær, om ikke klær er noe han er mer glad i enn normalt, eller du vet det er et spesielt plagg han har veldig lyst på. Det blir uansett ganske upersonlig i mine øyne, klær er slikt man får fra bestemødre. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg ga dama mi ei digital fotoramme som jeg fylte opp med masse bilder av oss. Kunne godt tenkt meg å få en slik en selv igrunn, spesielt som jubileums gave Lenke til kommentar
Noble Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skikkelig verktøy Feks en kvalitetsdrill, sirkelsag eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå