ManUtd94 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tar det ufattelig lang tid å laste siden på junkyard.no hos dere? Jeg får bare ikke komt inn på siden og ingen bilder kommer opp, og etter det står det at jeg må sjekke nettverkstilkoblingen :S Kan noen hjelpe? eller er det noe med internetten eller hva er det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kom inn med en gang jeg. Ikke at det hjelper deg Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kom inn med en gang jeg også. Men istede for å lage en helt ny tråd kan du spørre i cafeen neste gang om du lurer på noe lignende Lenke til kommentar
ManUtd94 Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Men er det noen som vet hva feilen er? Og, ok, skal posten en eller annen annen plass neste gang:P Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Prøve en annen nettleser? Lenke til kommentar
ManUtd94 Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Har prøvd internet explorer, firefox, safari men like treigt på begge Er det noen som vet om jeg skal forandre på instillingene eller noe? Lenke til kommentar
ManUtd94 Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Der var det brannmuren som var i veien ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå