Gjest Trang forhud Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg har vært en slask. Nå nærmer russetia seg, og jeg hadde lenge planlagt for meg selv å fikse det hos legen så det skulle være klart til da. Det ble aldri noe av, og nå sitter jeg her med trang forhud og det er bare et parr uker til russetia. Noe lege rekker jeg ikke nå regner jeg med? Det jeg da lurer på er om det er noe jeg kan gjøre selv for å fikse detta? Har prøvd å streche sjæl og greier, men det har aldri hjulpet. Noe krem jeg kan kjøpe, eller kanskje det går ann (gud forby) å fikse det selv med en halv flaske sprit og et kjappt klipp? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det første du kan prøve er å smøre forhuden din inn med en krem som inneholder kortison morgen og kveld i 6-8 uker og så forsøke å tøye forhuden forsiktig ved å prøve å trekke den tilbake. Det er ikke meningen at det skal være veldig vondt og du skal heller ikke ta i så det begynner å blø. Etter hvert vil forhåpentligvis forhuden vide seg ut slik at du får trukket den skikkelig tilbake uten smerter. Dersom den blir trangere etter en liten stund kan du gjenta denne prosedyren. Det går an å forsøke med Hydrokortison krem som man får kjøpt på apoteket uten resept, men ofte må man ha sterkere krem og det må man til lege for å få på resept. Når du smører med Hydrokortison eller andre sterkere midler som er skrevet ut av lege skal disse smøres på selve forhuden og du skal prøve å komme så godt til som mulig. Hva som er innside og hva som er utside av forhuden kommer an på hvor langt man klarer å dra den tilbake, men alt skal smøres. Hvis du har sår hud så må du vente med behandlingen til huden er leget. Kilde: ung.no Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 6-8 uker? Aaaw Får shoppe i morra da og gjøre et forsøk Men hva med en god dose sprit og snitt selv? Kan funke? Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 å snitte opp seg selv i fylla høres ikke ut som noen god ide, spesielt ikke på tissen. husk at du også bruker den til å tisse med hver dag... kipt med infeksjoner. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 for guds skyld ikke div egenkirurgi, spesielt ikke på kølla! du får prøve deg på hydrokortisonet heller, mange mødre som har det i medisinskapet også da det gis for alt mulig rart men man skal jo ikke bruke det uten anbefalning fra lege Lenke til kommentar
Gjest Litek Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jævlig kult å gå rundt i russetiden med en snopp som du har kuttet i på fylla.. Sånn grønn infisert gørr blandet med litt gammel sperm etter det siste runket du ikke vasket skikkelig. DET drar damer det du!!!!! Men altså 1; Du har litt hår på ballene og drar til legen og får noe heftig krem som virkelig virker mot dette. eller 2: du viser deg som den lille gutten du egentlig er og prøve "home" edition i 2 mnd før du gir opp å går til legen for å få noe kraftige saker som tar 3 uker og VIPS der var russetiden over. men ta det med ro, det dukker sikkert en mulighet opp til å ha sex etter russetiden og! Lenke til kommentar
Gjest Litek Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jævlig kult å gå rundt i russetiden med en snopp som du har kuttet i på fylla.. Sånn grønn infisert gørr blandet med litt gammel sperm etter det siste runket du ikke vasket skikkelig. DET drar damer det du!!!!! Men altså 1; Du har litt hår på ballene og drar til legen og får noe heftig krem som virkelig virker mot dette. eller 2: du viser deg som den lille gutten du egentlig er og prøve "home" edition i 2 mnd før du gir opp å går til legen for å få noe kraftige saker som tar 3 uker og VIPS der var russetiden over. men ta det med ro, det dukker sikkert en mulighet opp til å ha sex etter russetiden og! Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Men for all del finn fram en saks og lek deg. Gjerne post før og etter bilder også som en liten advarsel til andre som tenker på det samme.. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg har vært en slask. Nå nærmer russetia seg, og jeg hadde lenge planlagt for meg selv å fikse det hos legen så det skulle være klart til da. Det ble aldri noe av, og nå sitter jeg her med trang forhud og det er bare et parr uker til russetia. Noe lege rekker jeg ikke nå regner jeg med? Det jeg da lurer på er om det er noe jeg kan gjøre selv for å fikse detta? Har prøvd å streche sjæl og greier, men det har aldri hjulpet. Noe krem jeg kan kjøpe, eller kanskje det går ann (gud forby) å fikse det selv med en halv flaske sprit og et kjappt klipp? For all del ikke prøv å klip den av selv. Gå til fastlegen din, det er muligens han kan skrive ut en resept på en krem. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Til tross for at ideen om å klippe seg selv i tissemannen er en forferdelig ide, creds for orginalitet. Jeg har aldri så mye som innbilt meg at det finnes mannfolk som tør å klippe i sin egen stake, og det full. Men ja, ring legen din, be om en kjapp time, om du bare nevner at grunnen til at du vil ha time er "problemer med underlivet", så kommer du etter min erfaring ganske kjapt inn. Det og graviditet er som fast forward-knapper hos leger. Få en god krem, tro meg, de greiene legen skriver ut er sammenlignet med det reseptfrie på apoteket som 96% ved siden av en muncholm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå