Tyrkiskpeber Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hallo. Jeg trenger hjelp med valg av en bredbåndsleverandør. Det kan ikke være fiber, og må støtte bredbåndstelefoni. Budsjettet er omtrent 600kr. Har sett på telepriser.no men klarer ikke å velge noe som er rett for meg. Jeg spiller en del mmo spill og vil derfor trenge en o.k upload hastighet. Det er også to andre datamaskiner koblet til nettet. Hva er det beste valget til den prisklassen? Takk i forveien Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Dette er egentlig et spørsmål du burde stille dine naboer som allerede har en bredbåndsleverandør. Lokale forskjeller i infrastruktur kan utgjøre store forskjeller, så det blir litt dumt om jeg skulle anbefale en leverandør som funker bra for meg. Denne linken kan fortelle deg hvor kjapt bredbånd linja di støtter. Kan jeg få raskere bredbånd? F.eks her jeg bor så kan jeg maks få 4,79Mb/s inn og 0,28Mb/s ut pga avstand til sentral og kvaliteten på kabelen. Lenke til kommentar
Tyrkiskpeber Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Ok takk skal du ha. Bor bare gamlinger her i gården :/ men skal sjekke den siden du linket. Endret 8. april 2010 av Tyrkiskpeber Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det kan kanskje være greit og holde seg til de mer renomerte leverandørene når du skal velge. Som du selv nevnte så er telepriser et godt hjelpemiddel for å se hvem som leverer mest for pengene. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvis Nextgentel kan levere på eget utstyr, så vil jeg anbefale de. God stabilitet og upload. De driver også videresalg for Telenor, men da kan du like gjerne velge noen andre enn NGT. Lenke til kommentar
Tyrkiskpeber Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Hva med Telipol ADSL Mega Fri Fart? http://www.telepriser.no/portal/page/portal/telepriser/forsiden/bredband/mer_info?calcType=NETT_BREDBAND&prodId=18500 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva med Telipol ADSL Mega Fri Fart? http://www.telepriser.no/portal/page/portal/telepriser/forsiden/bredband/mer_info?calcType=NETT_BREDBAND&prodId=18500 Telipol leveres visstnok via Nextgentel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå