bo00 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Heisan. Skal kjøpe ny shampo og balsam. Har til nå brukt System professional smoothern for å få glatter hår siden det er litt stritt og tjukt. Men det er jo så dyrt å kjøpe det fra frisør salonger, så jeg vil bestille fra blivakker.no. Er det noen som har noe erfaring med denne KMS Flatout shampo og denne kms balsam? Eller noen som kan anbefale en bra shampo og balsam som gjør håret mykt og luftig? Takk! Endret 8. april 2010 av bo00 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Shampooens effekt er overvurdert. Selv bruker jeg den nye Frank Provost. Bare fordi jeg fikk så mye for penga. Ganske store flasker det der. Lenke til kommentar
frokenfryd Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Jeg sverger til Kerastase produkter, de er veldig gode! Kerastase Relax pleier jeg å bruke, jeg også har ganske tykt hår. Ellers kan Redken Smooth Down være å anbefalle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå