Gå til innhold

Laptop til 4000-5000

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en ny laptop til rundt 4000-5000. Maskina skal brukast til surfing og enkelt kontorarbeid. Det vil sei at god CPU, rask RAM og godt batteri vil vere det viktigaste. Maskina skal også kunne koblast til prosjektor gjennom HDMI. Også en fordel viss maskina er lett å bære med seg. Viss noken har gode erfaringa her så håper eg på innspel, for eg har mista oversikta i det bærbare markedet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Acer Aspire 5738ZG selges til en god pris på Elprice. Denne klarer kravene du stiller med glans. Du vil også ha mulighet til å spille litt mer krevende spill enn kabal, om anledningen byr seg. ;)

Vær klar over at disse Acer-modellene ikke er det jeg vil kalle for lydløse, men hvis dette ikke er et problem er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar

Acer Aspire 5738ZG selges til en god pris på Elprice. Denne klarer kravene du stiller med glans. Du vil også ha mulighet til å spille litt mer krevende spill enn kabal, om anledningen byr seg. ;)

Vær klar over at disse Acer-modellene ikke er det jeg vil kalle for lydløse, men hvis dette ikke er et problem er det bare å kjøre på.

Har prøvd en del i aspire-serien, men syns kanskje batteriet er litt kort, og at dei blir fryktelig fort varme. Såg litt på Lenovo Ideapad U350; er det ei maskin som er noko å satse på? Likte spesielt godt vekta på denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...