kentroan Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Om 2 månedar skal eg og klassen min til oppdal på elverafting og det hadde vore virkelig arti å ha med speilraflekskameraet der. Men vet dere hvor eg kan kjøpe eit undervanshus? Det spiller ingen rolle om bildene blir litt dårlig bare undervanshuset er vanntett. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Om 2 månedar skal eg og klassen min til oppdal på elverafting og det hadde vore virkelig arti å ha med speilraflekskameraet der. Men vet dere hvor eg kan kjøpe eit undervanshus? Det spiller ingen rolle om bildene blir litt dårlig bare undervanshuset er vanntett. Skal du ha skikkelige varer som er 100% vantett kommer du ikke utenom dette.... Klikk her... En smule dyrt kanskje......??? Lenke til kommentar
ahaf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Dersom billdekvaliteten ikke er så farlig så ville jeg vurdert et vanntett kompaktkamera. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Dersom billdekvaliteten ikke er så farlig så ville jeg vurdert et vanntett kompaktkamera. Eller en "badepose". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå