sneipen92 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hei, det har seg slik at jeg har takket ja til å ha oppkjøring i Tønsberg for det er eneste mulighet for å få det på bursdagen min. Jeg har aldri vært i Tønsberg så jeg håpet noen av dere som har vært der/hatt oppkjøring/bor der kunne hjulpet meg litt med hvordan kjøreforholdene er der? Er det mye lyskryss eller rundkjøringer? Er det mest forkjørsvei, eller kjører man mest på høyreregel. Er det flere felt slik at jeg må passe på plasseringen min i rundkjøringer. Er det mye trafikk? Skoler? Osv. Hadde vært kjempemessig om noen kunne fortalt meg litt? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er det lang ventetid i Tønsberg? Det er mange lyskryss i sentrum, og ikke så mange rundkjøringer. Ellers har jeg ennå ikke hatt kjøretime i Tønsberg så derfor har jeg ikke svar på det andre du lurer på. Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tønsberg er litt stort, så det er litt vanskelig å si hva det er mest av. Men i sentrum er det mange lyskryss. Kjører du i mammutkrysset, så forvent trafikk. Her kan du se åssen krysset ser ut, bare ikke bry deg om ulykka som artikkelen handler om: Mammutkrysset Rundkjøringer er det ikke så mange av. Kommer du litt utenfor sentrum, er det en del høyreregelsveier, men mest forkjørsveier. Trafikken er ekstrem fra 07-09 og mellom 15-17. Forvent køer i rundkjøringer, spesielt ved Kilen og rundkjøringa over brua, til Nøtterøy. Er ikke så mange flerfeltsveier. Kommer på 1 og det er i en stor rundkjøring ved Kjellekrysset. Pass på her, for her det mange idioter som ikke passer på plasseringen sin og kjører feil. Følg veldig godt med på skilta, da vi har hatt en del som har kjørt feil og endt i feil kjøreretning i Frodeåstunnelen. Lykke til Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bor i Horten, men bykjøringa her foregår i Tønsberg, så har hatt 3-4 dobbeltimer der nå. LITT ekkelt å kjøre der, men det er bare første gang. Er en del lyskryss, og flerfeltsvei er vel ved de 3 rundkjøringene på rappen som kommer nede ved Kilen.. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg hadde oppkjøring i Tønsberg og jeg havnet i mammutkrysset, men det var egentlig ikke noe problem å komme igjennom. Bare holdt hodet kaldt å følg pilene så går det bra. Tønsberg er egentlig en veldig oversiktlig og grei by å kjøre i så du har ikke så mye å bekymre deg over. Bare gled deg til h*n du kjører med snur seg mot deg å tar deg i hånda når du er ferdig. Det er en deilig følelse Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Bor i Horten, men bykjøringa her foregår i Tønsberg, så har hatt 3-4 dobbeltimer der nå. LITT ekkelt å kjøre der, men det er bare første gang. Er en del lyskryss, og flerfeltsvei er vel ved de 3 rundkjøringene på rappen som kommer nede ved Kilen.. Har du valgt en kjøreskole i Horten? Visste ikke at man måtte ha så mange kjøretimer i Tønsberg. Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har kjøreskole i Horten ja. Har hatt 3 dobbeltimer i tbg. og 2 i horten. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvilken av de i Horten er det, kjøreskole altså? Jeg holder fortsatt på å cruise Hortens gater. :!: Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Sande Trafikkskole, Avd. Horten Ah så du er fra Horten? Gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå