Eved Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 hei jeg har en kawasaki kmx 125 1997 mod. I det siste har jeg hatt et lite problem som jeg ikke har hatt før, eller bare 1 gang ifjord høst, men da skjedde det bare 1! gang. Men nå i vår så har gassen hengt seg opp flere ganger, skjer gjerne på høyt turtall og gir seg ikke alltid og ender med at jeg må bruke nødstopp. Den kan henge opp i kanskje bare 1 sekund til flere sekunder. Vet ikke hva som forårsaker dette, har ikke kjørt så mye i vår, men det noe av det første jeg gjorde i våres var å bytta fra 102 dyse til 110 pga effekt potte, vet ikke om dette har noe å si på gassoppheng. Så det jeg lurer på er om noen vet hva som kan være årsaken og hva jeg kan gjøre for å reparere det. -Meg Lenke til kommentar
MrRonnz Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 hei jeg har en kawasaki kmx 125 1997 mod. I det siste har jeg hatt et lite problem som jeg ikke har hatt før, eller bare 1 gang ifjord høst, men da skjedde det bare 1! gang. Men nå i vår så har gassen hengt seg opp flere ganger, skjer gjerne på høyt turtall og gir seg ikke alltid og ender med at jeg må bruke nødstopp. Den kan henge opp i kanskje bare 1 sekund til flere sekunder. Vet ikke hva som forårsaker dette, har ikke kjørt så mye i vår, men det noe av det første jeg gjorde i våres var å bytta fra 102 dyse til 110 pga effekt potte, vet ikke om dette har noe å si på gassoppheng. Så det jeg lurer på er om noen vet hva som kan være årsaken og hva jeg kan gjøre for å reparere det. -Meg Sikker på at det ikke bare en vaieren som er dårlig smurt, eller at det er noe som ligger i veien ved forgasseren? Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 forsvinner nok om du bytter gass waier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå