Trollsauen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg har nettopp skaffet meg en ny skjerm (jippi!) og tenkte jeg skulle kjøre dual screen, jeg har valgt skjermen til venstre som primær-skjerm. Det jeg prøver å få til er at jeg har alt på den skjermen, startlinja, ikoner, osv MEN jeg vil kjøre fullskjermsprogrammer på den andre og eventuelt film på Primærskjermen hvis jeg er så uheldig å kommer utfor et kjedelig raid på wow eller noe. Er det noe mulighet å sette venstreskjermen til standard for film osv og høyreskjermen til standard for gaming? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvis du drar mediespilleren din over til skjerm nr to, og så velger fullscreen, så vil de fleste avspillere gå til fullscreen på den skjermen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg har nettopp skaffet meg en ny skjerm (jippi!) og tenkte jeg skulle kjøre dual screen, jeg har valgt skjermen til venstre som primær-skjerm. Det jeg prøver å få til er at jeg har alt på den skjermen, startlinja, ikoner, osv MEN jeg vil kjøre fullskjermsprogrammer på den andre og eventuelt film på Primærskjermen hvis jeg er så uheldig å kommer utfor et kjedelig raid på wow eller noe. Er det noe mulighet å sette venstreskjermen til standard for film osv og høyreskjermen til standard for gaming? Last ned "Ultramon" programmet. Da kan du lage hurtigtast som gjør at du flytter et program\spill fra den ene skjermen og over til den andre. Slik har jeg det. Da trykker jeg bare alt+| (vedsiden av 1-knappen). Så flyttes det til den andre skjermen. Men nå kjører jeg 3 skjermer som eyefinity så da slipper jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå