duttis Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hei. Har googla en hel del, kikka på forskjellige forum. lest 50 sider på htc hd2 emne inne her uten å finne ett brukenes tastatur til hd2. Jeg er hovedsakelig ute etter ett tastatur med lett tilgjengelig "æ,ø,å" Forhåpentligvis ett telefontastatur, men i krig kan jeg også takle et qwert tastatur. Håper noen gidder hjelpe meg. Endret 8. april 2010 av duttis Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hei. Har googla en hel del, kikka på forskjellige forum. lest 50 sider på htc hd2 emne inne her uten å finne ett brukenes tastatur til hd2. Jeg er hovedsakelig ute etter ett tastatur med lett tilgjengelig "æ,ø,å" Forhåpentligvis ett telefontastatur, men i krig kan jeg også takle et qwert tastatur. Håper noen gidder hjelpe meg. Er det så vanskelig å holde inne A for å få Å/Æ og O for å få Ø ? Lenke til kommentar
2new Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hei. Har googla en hel del, kikka på forskjellige forum. lest 50 sider på htc hd2 emne inne her uten å finne ett brukenes tastatur til hd2. Jeg er hovedsakelig ute etter ett tastatur med lett tilgjengelig "æ,ø,å" Forhåpentligvis ett telefontastatur, men i krig kan jeg også takle et qwert tastatur. Håper noen gidder hjelpe meg. Er det så vanskelig å holde inne A for å få Å/Æ og O for å få Ø ? Jeg er ikke sikker, men tror svaret hans vil være: Ja Et trykk ekstra, er et for mye.... Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hei. Har googla en hel del, kikka på forskjellige forum. lest 50 sider på htc hd2 emne inne her uten å finne ett brukenes tastatur til hd2. Jeg er hovedsakelig ute etter ett tastatur med lett tilgjengelig "æ,ø,å" Forhåpentligvis ett telefontastatur, men i krig kan jeg også takle et qwert tastatur. Håper noen gidder hjelpe meg. Er det så vanskelig å holde inne A for å få Å/Æ og O for å få Ø ? Jeg er ikke sikker, men tror svaret hans vil være: Ja Et trykk ekstra, er et for mye.... Da tror jeg ikke HTC HD2 er riktig mobilen for han Hørt om Doro? http://www.tipandtrick.net/wp-content/uploads/2009/05/doro-phoneeasy.jpg Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Disse har "æ,ø,å" og fungere greit på HD2 og andre Windows Mobile baserte mobiler. Resco Keyboard Pro SPB KeyBoard Vito Zoomboard TouchPal , Norsk language pack Endret 9. april 2010 av Bacchus Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Å måtte holde inn en bokstav for å få en annen innebærer fort en dobling av tiden det tar å skrive ord med æ,ø eller å. Selvfølgelig vil man ikke måtte det. Lenke til kommentar
duttis Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Takk for seriøst svar Bacchus. Blir å teste de ut ja Endret 9. april 2010 av duttis Lenke til kommentar
duttis Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) STUBBA. Som jeg skriver leter jeg etter ett "telefontastatur" med æ,ø,å. Det er IKKE mulig å få det til med å "holde inne" Dette til info.... vesle snørrvalp Endret 9. april 2010 av duttis Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) , Endret 9. april 2010 av ferrek Lenke til kommentar
duttis Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 for andre og for emne har jeg funnet ut (omsider) at dette tastaturet var (nok) gull. For HD2 gjelder 480*800 WVGA http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=501122 Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) STUBBA. Som jeg skriver leter jeg etter ett "telefontastatur" med æ,ø,å. Det er IKKE mulig å få det til med å "holde inne" Dette til info.... vesle snørrvalp haha tøffen "Jeg er hovedsakelig ute etter ett tastatur med lett tilgjengelig "æ,ø,å" Forhåpentligvis ett telefontastatur, men i krig kan jeg også takle et qwert tastatur." hmm? Endret 10. april 2010 av Stubba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå