Gå til innhold

"Telefontastatur" med æøå til HTC HD2

Anbefalte innlegg

Hei.

Har googla en hel del, kikka på forskjellige forum. lest 50 sider på htc hd2 emne inne her uten å finne ett brukenes tastatur til hd2.

Jeg er hovedsakelig ute etter ett tastatur med lett tilgjengelig "æ,ø,å" Forhåpentligvis ett telefontastatur, men i krig kan jeg også takle et qwert tastatur.

Håper noen gidder hjelpe meg.

Endret av duttis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har googla en hel del, kikka på forskjellige forum. lest 50 sider på htc hd2 emne inne her uten å finne ett brukenes tastatur til hd2.

Jeg er hovedsakelig ute etter ett tastatur med lett tilgjengelig "æ,ø,å" Forhåpentligvis ett telefontastatur, men i krig kan jeg også takle et qwert tastatur.

Er det så vanskelig å holde inne A for å få Å/Æ og O for å få Ø ? :tease:

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg er ikke sikker, men tror svaret hans vil være: Ja

Et trykk ekstra, er et for mye....

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg er ikke sikker, men tror svaret hans vil være: Ja

Et trykk ekstra, er et for mye....

Da tror jeg ikke HTC HD2 er riktig mobilen for han :tease: Hørt om Doro? http://www.tipandtrick.net/wp-content/uploads/2009/05/doro-phoneeasy.jpg

Lenke til kommentar

STUBBA.

Som jeg skriver leter jeg etter ett "telefontastatur" med æ,ø,å. Det er IKKE mulig å få det til med å "holde inne"

Dette til info.... vesle snørrvalp

Endret av duttis
Lenke til kommentar

STUBBA.

Som jeg skriver leter jeg etter ett "telefontastatur" med æ,ø,å. Det er IKKE mulig å få det til med å "holde inne"

Dette til info.... vesle snørrvalp

haha tøffen :p

"Jeg er hovedsakelig ute etter ett tastatur med lett tilgjengelig "æ,ø,å" Forhåpentligvis ett telefontastatur, men i krig kan jeg også takle et qwert tastatur."

hmm?

Endret av Stubba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...