Asaf_p Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva kan dette være? Hvis jeg f.eks løfter pcen fra bordet, blir skjermen svart, men vifta går. Pcen må deretter restartes. Kan skje 5 ganger iløpet av en dag. Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er snakk om bærbar pc slik jeg forstår? Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Ja det stemmer.. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kan det være at det er dårlig kontakt med ledningen til skjermen? Prøv å koble den til en ekstern skjerm når det skjer. Lenke til kommentar
Knutbl Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvilken maskin er det? Jeg har omtrent samme problem med en HP maskin, der alt låser seg og lyset som indikerer prosessor/HD-bruk lyser konstant. Går ofte i blåskjerm etter noen minutter. Dette skjer hvis jeg beveger maskinen. Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Packard bell, 10" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå