Joken Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 hovedkort: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr hd: "]http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...s=pl Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Går sikkert bra men jeg hadde kjøpt HK som støtter ATA 133 når HDèn gjør det :wink: Lenke til kommentar
Joken Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 det er en venn som lurer jeg selv har ata 133 på begge derfor jeg ble usikker Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg kan ikke huske å ha sett noen tester som fremhever enorme forskjeller på ATA 100 og ATA 133, så noen stor ulempe er det neppe om HK støtter bare opptil ATA 100. Men som jarmo skriver, så let litt til etter HK. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Tror nok det vil passe sammen ja. Men du vil ikke få 100% ytelse av hd'en siden hovedkortet ditt bare støtter UDMA-100. Hvor mye du vil legge merke til dette er vel ganske lite. Spørs vel litt på hva du bruker hd'en på. Hadde jeg vert deg så hadde jeg bestilt en 120 GB hardisk. Det vil lønne seg siden 120G'ene bare er ca 200-300 kr dyrere! Rett meg hvis jeg tar feil! - Stian Fylkesnes Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Tror nok det vil passe sammen ja. Men du vil ikke få 100% ytelse av hd'en siden hovedkortet ditt bare støtter UDMA-100. Hvor mye du vil legge merke til dette er vel ganske lite. Spørs vel litt på hva du bruker hd'en på. Hadde jeg vert deg så hadde jeg bestilt en 120 GB hardisk. Det vil lønne seg siden 120G'ene bare er ca 200-300 kr dyrere! Rett meg hvis jeg tar feil! - Stian Fylkesnes Du tar feil. Ingen IDE disker idag utnytter ATA 133 fordi de er for treige. Du må over på Serial ATA og Raptor disken til Western Digital hvis du skal få sånne tall (Serial ATA = ATA 150). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå