boffeeen Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Den ser ut til å virke slik jeg forventet at den skulle virke. Det er en funksjon jeg ikke har hatt behov for før, men som jeg uten tvil kommer til å ta i bruk flittig. Det er mulig at behovet først skapes når jeg har brukt funksjonen før. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Blir digg å kunne lage en folder for alle de udugelige applikasjonene (Voice Memos, Stocks, Compass). Mer plass til andre ting! Lenke til kommentar
program Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Hvis ikke MS har multitasking i Windows Phone 7 nå tror jeg det er som å skyte seg selv. Når TIL OG MED Apple har fått multitasking tviler jeg på at det funker uten for MS. Så hvis MS har planer om å utelate multitasking, kom Apple med meldingen i rett tid. MS kan dog få tid til å endre på det. Nå synes jeg Apple kjører inn i riktig retning. Men jeg ville fortsatt sett widgets på startskjermen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Det vi har sett med OS 4.0 er ikke alt som kommer. Det er ganske sikkert mer. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Endelig kan jeg til den nette sum av 6000 kroner skrive SMS og høre på musikk samtidig. Noen ganger får man i pose og sekk! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Endelig kan jeg til den nette sum av 6000 kroner skrive SMS og høre på musikk samtidig. Noen ganger får man i pose og sekk! Det har du kunne ha gjort hele tiden med iPod-applikasjonen som følger med i iPhone. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Men da også KUN med iTunes... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Endelig kan jeg til den nette sum av 6000 kroner skrive SMS og høre på musikk samtidig. Noen ganger får man i pose og sekk! Skal du trolle så kom i hvert fall med riktig pris. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Teller det at man også kan høre på nettradio mens man skriver SMS eller surfer på iPhone pr. i dag? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Teller det at man også kan høre på nettradio mens man skriver SMS eller surfer på iPhone pr. i dag? Hvis du må spørre er svaret "nei"... Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Det er forbausende mange som ikke vet at man kan det allerede i dag, så jeg tenkte jeg skulle nevne det Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Nå kommer jo salget til å ta av. Jeg hater å si det, men måten Apple har brukt sin iPhone til å tjene penger, er genial. De har gradvis gitt oss det vi vil ha, og nå får vi alt. Selv kommer jeg aldri til å velge iPhone foran (for eks.) Samsung og HTC sine beste. Apple for meg virker så... veldig lite personlig. Av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Apple for meg virker så... veldig lite personlig. Av en eller annen grunn ALLE har en iPhone, deilig å skille seg ut Gamle telefoner uten fargeskjerm! Lenke til kommentar
iskaka95 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Hvordan kan man få tak i 4.0 firmware ?? :!: :!: Lenke til kommentar
Tore Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Apple for meg virker så... veldig lite personlig. Av en eller annen grunn Kombinasjonen at det ikke er mulig å personliggjøre iPhone med bakgrunner, lyder mm., og at det er blitt en så sykt populær telefon, også for folk som ikke vet opp og ned på telefonen eller at App-store finnes... ""Klart jeg har Facebook på iPhonen min!"" (dette var da et bokmerke i safari) Hvordan kan man få tak i 4.0 firmware ?? :!: :!: Ved å vente, og vente og vente og.... Endret 11. april 2010 av Tore Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Eller å registrere seg som utvikler og laste ned betaversjonen hvis man er veldig ivrig Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Eller laste den ned for å så bruke shift+restore (?) Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Forutsetter ikke det at man allerede har jailbreaket? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Tror da ikke det Men jeg er ikke sikker Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Ikke jeg heller, men jeg husker da 3.0 var i beta var det noen som registrerte telefoner som utviklertelefoner, innstallerte 3.0 og solgte de dyrt. Uansett er jailbreaking en ukjent verden for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg