fjarle Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ENDELIG: Flerprogramkjøring på Iphone. Les mer Lenke til kommentar
handbook Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Live oppdatering: http://www.engadget.com/2010/04/08/live-from-apples-iphone-os-4-event/ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Lurer på om 4.0 kommer til å gjøre iPhone til den beste smart telefonen, telefonen som gjør alle andre smart telefoner til å se ut som tapere. Noe en person skrev her inne på forumet for en måned tid siden Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Free Winnie The Pooh Free Winnie The Pooh Free Winnie The Pooh Free Winnie The Pooh Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Følger med på engadgets feed. Mye spennende som presenteres. Tror spesielt Game Center kan bli meget stort. Ellers er multitasking aldri å forrakte Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Multitasking er et digert skritt frem, men hva med Widgets? Ønsker Apple-folket dette? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tåpelig å vise frem antal spill Appstore har iforhold til DS og PSP Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nå er det rett før jeg får lyst på en iPhone. Endelig er iPhone slik det burde være når det ble sluppet. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Det er et stort skritt i riktig retning av Apple, de var svært nærme å miste meg pga ingen multitasking... Håpløst å ikke kunne kjøre Spotify og sjekke mailen eller kjøre RunKeeper eller sjekke en liten ting uten komplett avslutning og venting mellom apps... Men er dette nok.? Håper 4.0 Jailbreakes raskt... Men om vi med dette må vente til neste iPhone kommer ut i sommer, så kan de vel miste meg likevel, siste store oppdatering, satt i flere mnd å ventet på den så var det bare piss-oppdateringer som ikke var verd å vente på... JåddPadd tull... Endret 8. april 2010 av Tore Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Det er allerede en tråd for denne nyheten: https://www.diskusjon.no/?showtopic=1219410 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gammel "teknologi". FOR EN REVOLUSJON Lenke til kommentar
2new Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nå er det rett før jeg får lyst på en iPhone. Endelig er iPhone slik det burde være når det ble sluppet. Jeg også, som har vært Microsoft-fan og Apple-hater i en årrekke. Virker som at Apple går i riktig retning, og Microsoft i feil... ...jeg er redd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Interessant å se at Apple nå følger i fotsporene til Android Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er allerede en tråd for denne nyheten: https://www.diskusjon.no/?showtopic=1219410 Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg ble utrolig skuffa når de sa at KUN 3GS og 3.gen iPod fikk multitasking... De kunne i det minste gitt det til min 3G også Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg ble utrolig skuffa når de sa at KUN 3GS og 3.gen iPod fikk multitasking... De kunne i det minste gitt det til min 3G også Kan ha noe og si med hardwaren i 3G, at den vil slite med multitasking! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Steve: This isn’t a problem, just that some of the older products won’t be able to support multitasking. Its a big fucking problem u noob... Med Jailbreaking klarer 3G fint multitasking... (Problemet med 3G er for lite minne) Ser meg om etter ny mobiltelefon, Android here i come... Endret 8. april 2010 av Tore Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg ble utrolig skuffa når de sa at KUN 3GS og 3.gen iPod fikk multitasking... De kunne i det minste gitt det til min 3G også Kan ha noe og si med hardwaren i 3G, at den vil slite med multitasking! Ja, forstår det, men er allikevel skuffa Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Publiseringsverktøyet vårt slapp en liten "brainfart" i forbindelse med endring i overskriften. Flyttet alt over i én tråd og fjernet den andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg