Gentlemanful Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ja, mitt spm er om det er lurt å ha håndball-klister på keeperhansker?. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Husk at det er ikke bare ballen som klistrer seg til hanskene isåfall, men ALT. Vil ikke si det er så veldig lurt nei.. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Nye hansker med latex-grep har som regel et godt grep uten klister. Føler du at du trenger det, burde du begynne å trene på å ta harde skudd på deg, både med og uten hansker, og å holde ballen samtidig Endret 12. april 2010 av Araho Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det du må passe på når du bruker klister er at hanskene dine tåler det og ikke begynner å "flasse". Lenke til kommentar
RN23 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 ja, mitt spm er om det er lurt å ha håndball-klister på keeperhansker?. Er du smart prøver du og a vere og være nær gresset. Det med klister på hanskene syntes jeg er en god ide men klisteret på hanskene går av, så det er viktig og ta på i pausen, eller i midten av omgangene. la bare boksen eller flasken med klister ligge ved siden av noe. Jeg er rekruteringsdommer, og jeg godtar klister, eller det er jo ikke noe jeg sier til keeperene, men det er noe jeg syntes er helt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå