Fragledrit Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Viasat 4 sender nå om dagen en reklame der de skrepper for viasat OnDemand pakken sin. de spiller en soft rocke låt i bakgrunnen som virker å bare være instrumental. Noen som har peiling på hvilken låt dette er? Har prøvd tunatic, men det klarer ikke å finne ut av en dritt så Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Vi har en tråd for akkuratt sånne spørsmål her Lenke til kommentar
Torzie Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei. Jeg lurer på akkurat samme spørsmål, og den linken Grevenlight sendte funket ikke. Er en kul rockelåt i bakrunnen der ja som jeg sku hatt navnet på. Har du funnet ut hva den heter enda Fragledrit? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Her er den riktige linken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250065 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Edit: Nei det kan ikke være den.. Endret 28. februar 2011 av Garanti Lenke til kommentar
Torzie Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Sjekka linken ja. Men ingen som vet hva den heter nå? så dere kan sende direkte link til youtube? Om ikke så poster jeg en ny post på linken Lenke til kommentar
Torzie Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Sangen heter: The cure: Friday I`m in love Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå