Gå til innhold

Kamptråd - Blackburn vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Plasseringen vår midt på tabellen er også et tegn på dette :roll:

Nei, forsvaret er det ingenting i veien med og vingene, samt Scholes, Giggs og Fletcher har gjort det bra på midtbanen. I angrep er det pr. dags dato bare Rooney som er god nok til å forsvare en plass på førstelaget til Manchester United. Tilbake til hva jeg sa i det forrige innlegget, hvor nøkkelordet er alderdom; Giggs og Scholes varer ikke evig og kan ikke spille alle kampene våre på dette punktet i karrieren, og bak dem er det forferdelig tynt. Carrick har vært under pari i over en sesong nå, Hargreaves har knær som fyrstikker og Anderson og Gibson er fortsatt litt for umodne, og jeg er sannelig ikke sikker på om noen av dem noengang blir gode nok til å spille fast. Derfor trenger vi forsterkninger.

 

Det kan du gjerne å si og det kunne vert bra med en spiller eller to. På en annen side så spilte vi veldig lenge uten fullt forsvar. Det i tilegg til at vi nå fikk Rooney skadet så er det kanskje litt for mye til at det ikke skal påvirke resultatene

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Neste kamp er borte mot Manchester Money, det kan jo bli festlig....

 

Berba med syveren ja, hahahahahahahhahaha. Jeg registrerer at selv de mest ihugga Berbatov-forsvarene på United.no og RC er i ferd med å kaste seg på det babdwaggon og jeg garanterer at innen sesongen er omme majoriteten for alvor samstemte i at Berba må bort. Men ikke du da, jeg tenker de av oss med øyne. No offence.

Lenke til kommentar

Neste kamp er borte mot Manchester Money, det kan jo bli festlig....

 

Berba med syveren ja, hahahahahahahhahaha. Jeg registrerer at selv de mest ihugga Berbatov-forsvarene på United.no og RC er i ferd med å kaste seg på det babdwaggon og jeg garanterer at innen sesongen er omme majoriteten for alvor samstemte i at Berba må bort. Men ikke du da, jeg tenker de av oss med øyne. No offence.

Flott spiller. Men om man ikke får ut sitt potensiale når det gjelder så har det ingen betydning. Ikke at dagens kamp er den verste fra hans side, men sytingen bryter jo alle grenser. Det skal sies at resten også sugde, men han blir jo et symbol for alt som er galt med sin syting. GUD så provoserende.

Lenke til kommentar

Berba med syveren ja, hahahahahahahhahaha. Jeg registrerer at selv de mest ihugga Berbatov-forsvarene på United.no og RC er i ferd med å kaste seg på det babdwaggon og jeg garanterer at innen sesongen er omme majoriteten for alvor samstemte i at Berba må bort. Men ikke du da, jeg tenker de av oss med øyne. No offence.

 

Må nesten bare sitere denne og si at jeg ikke kunne sagt det så mye bedre.

 

Og ja Hyrlen, enig, sytingen. Det var verre enn Torres og det sier alt. Jeg tåler ikke mer av det. Er btw imponert at du klarer å snakke om han sånn selv om du egentlig liker spillestilen og alt om han en del. Så kudos til deg for det.

Lenke til kommentar

Og jeg snakket om de pasningene på slutten hvor han bommet 2-3 på rad kjapt når vi MÅTTE beholde ballen mot slutten.

Bortsett fra at den siste feilpasningen kom i det 73 minutt.

 

Stats forsaverer Lucas for faen, Alt.

Ja, og hva så? Du skriver at Berba ikke klarer å sentre, jeg kommer med bevis for at han klarere det. Noe også alle som så kampen i dag la merke til.

 

Men ikke du da, jeg tenker de av oss med øyne. No offence.

Dette blir bare bedre og bedre. Herlighet.

 

 

Jeg sluttet å bruke vgd for jeg ville ha litt mer saklig diskusjon og kommentering rundt kampene. Ser jeg kan ha misset totalt da jeg valgte dette forumet, hadde faktisk vært like greit å blitt værende på vgd.

Majoriteten kommer bare med søppel, og den fientlige innstillingen til noen av spillerne er helt utenfor min fatteevne, da spesielt mot Berbatov. Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor og hvordan man klarer å få seg til å mene slike ting.

Lenke til kommentar

Ok Alt, bare bruk stats og forsvar han forever. Man så at han hadde problemer med pasninger i vanskelige situasjoner i dag og han hadde et par feilpasninger som var helt grusomme og veldig unødvendig. Det er det eneste jeg sa. Pluss at jeg skrev det jeg skrev midt i kampen mens jeg var mildt sagt frustrert og misliker han fra før av. That's about it ffs.

Lenke til kommentar

Berba med syveren ja, hahahahahahahhahaha. Jeg registrerer at selv de mest ihugga Berbatov-forsvarene på United.no og RC er i ferd med å kaste seg på det babdwaggon og jeg garanterer at innen sesongen er omme majoriteten for alvor samstemte i at Berba må bort. Men ikke du da, jeg tenker de av oss med øyne. No offence.

 

Må nesten bare sitere denne og si at jeg ikke kunne sagt det så mye bedre.

 

Og ja Hyrlen, enig, sytingen. Det var verre enn Torres og det sier alt. Jeg tåler ikke mer av det. Er btw imponert at du klarer å snakke om han sånn selv om du egentlig liker spillestilen og alt om han en del. Så kudos til deg for det.

ja jeg er ikke, å har aldri vært en fanboy.

Lenke til kommentar

Bare 44 pasninger med riktig addresse av 50. Rævva azz.

 

Flesteparten av de pasningene med riktig adresse er jo 10-meterspasninger bakover og på tvers, som gjerne sitter litt løst / har lavt tempo. Lett å ha pasninger med rett adresse når de går til en upresset medspiller 10 meter bak.

Lenke til kommentar

Berbatov... Har alltid støttet ham selv om jeg mener han var kraftig overpriset. Men den siste tiden har han skuffet meg VELDIG mye. Er mange spillere jeg hadde byttet han mot. Han er alt for dårlig på offensive løp uten ball. Hadde han vært det så tror jeg han hadde vært ganske høyt på topp spisser i verden.

Lenke til kommentar

Dårlig forestilling, og fremover fungerte lite idag. I Berba-diskusjonen stiller jeg meg bak de som mener han bør selges. Skulle Berba fungert måtte United lagt om hele systemet å spilt med ham bak to spisser, som en slags angripende midtbanespiller. Som spiss er han ikke god nok, og dessuten en sutrekopp. Men Ferguson tenker ikke sånn, han vil komme mer rundt langs kanten, så Berba må vekk. Tror heller ikke akkurat at han er en inspirasjon for lagkameratene der han går og sutrer. Han klager til Macheda etter hver lille feil han gjør, og dette kan nok være kjipt for en urutinert unggutt.

 

Men utenom Berbatov hadde heller ikke kantene en god dag, og Nani svinger dessverre enda kraftig i prestasjonene. Når skal det mye til for at vi vinner ligaen, og jeg er ikke optimist.

Lenke til kommentar

7'er til Berbatov syns jeg er litt for mye for å være ærlig.

 

Her er mitt forsøk på en spillerbørs:

 

 

Van der Sar 6 - Uprøvd, så og si ingenting å gjøre i dag.

 

Neville 6 - Elendige involveringer fremover på banen, veldig solid bakover.

Rio 6 - Hadde full kontroll bortsett fra den ene gangen han og VDS tullet.

Vidic 6 - Vant det meste bakover, ruvet i luften.

O'Shea 5 - Savnet en offensiv venstreback, dårlig (rusten) ballbehandling.

 

Valencia 5 - Burde scoret når han var alene gjennom. Helt grei ellers.

Scholes 5 - Ikke spesiellt god, men ikke spesiellt dårlig heller.

Giggs 6 - Burde ikke blitt tatt av, jeg syns han var god i dag.

Nani 5 - God førsteomgang, prøvde litt for mye i andre.

 

Berbatov 5 - Lat. Prøver ikke engang. En god førsteomgang, men elendig i andre.

Macheda 4 - Mista ballen altfor lett, men gode bevegelser.

 

Lenke til kommentar

Jeg gratulerte de med en gang Utd Chelsea var ferdig. FA har bestilt Chelsea-gull i år, at linjedommeren ikke kan se Drogba offsiden sier alt for meg. Straffen til Park/Anelka og hands er faktisk ting som er ganske vanskelige å se/bestemme seg over, men at linjedommeren kan stå der og ikke gi den offside. Også seff det i går, haha. At Terry ikke får rødt og 3 kamper eller ihvertfall det at FA ikke kan se på det lenger, hahaha. Provserer som faen. Hjelper ikke at Agbonlahor skulle faen meg hatt den klareste straffen etter 15-20 min når det var 0-0, ikke at akkurat det har noe med PL å gjøre.

Lenke til kommentar

Feite så skuffa eg er over andre omgangen i dag. PATETISK FORESTILLING!

 

Var det EN pasning som kom fram? Var det ETT innlegg som gikk over første forsvarer? Var det EN corner som funket? Var det EN episode der Berbatov ikke sutret som en drittunge?

 

Pissed. Chelsea vinner et fortjent PL gull i år. Spm er om United klarer andre plass....

Lenke til kommentar

Skuffet? Selvsagt, men vi kan ikke vinne hvert eneste år. Chelsea har større økonomiske muskler og en tropp som er bedre enn vår (Dette har jeg også skrevet før sesongen). Et Chelsea-gull vil uansett være verdiløst, da finansieringen av spillerkjøpene har kommet via oligark-kaptital i form av blodrubler. Ikke noe å gjøre det, i mine øyne er et Chelsea-gull verdiløst. No fuckin history.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Jeg er selv overrasket over hvor bra Berbatov kommer ut på blant annet OPTA-statistikken for det ser virkelig ikke sånn ut under kampene.

 

Det største ankepunktet mitt mot Berba er kroppspråket hans. Jeg oppfatter han som uengasjert, sur/lei, og at han er demotiverende for de andre på laget. Om han faktisk er det, skal jeg ikke påstå for det vet jeg faktisk ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...