Gå til innhold

Kamptråd - Blackburn vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om ikke dette var det ultimate bevis på at vi mangler kvalitet på midtbanen vet ikke jeg.

 

Vds n/a

 

Neville 8

Vidic 5

Rio 6

O'shea 2

 

Valencia 2

Scholes 4

Giggs 4

Nani 4+ (god i 1.omgang, elendig i 2)

 

Berbatov 0-

Macheda 5+ (god innsats)

 

Park - positivt

Gibbo - positivt

Evra - n/a

Lenke til kommentar

Altså, jeg har forsvart Berbatov helt opp til dette punktet når folk har angrepet ham og mer eller mindre slått fast at han må bort.

 

Men nå ser jeg ikke annen utvei enn å slutte meg til hylekoret. Han har vært gjennomgående forferdelig i de siste tre kampene.

 

Botev Plovdiv trenger en ny spiss, har jeg hørt.

Enig der. Holdningen hans i dag var så uspiselig at jeg ikke har ord for det. Sist jeg så en United-spiller som sutret så mye var når Ronaldo spilte her, men han hadde i hvert fall ferdigheter nok til å rettferdiggjøre det til en viss grad. Berbatov har vært udugelig med mindre han har Rooney foran seg som gjør alt grovarbeidet, og jeg ville foretrekke om vi solgte Berbatov og kjøpte inn en Fabregas/Xavi-type til midtbanen og en ny, god spiss som vet hvor målet står og ikke er redd for å jobbe seg i hjel for seier.

 

Bra sagt. :)

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med Game, det lyser middelmådighet. I tillegg er benken vår grå. Det må faktisk store innkjøp til med tanke på at både Scholes og Giggs er for gammel nå.

 

Det som uansett gir meg mest frysninger idag er innsatsen, hvor er den? Berbatov suger balle, Valencia suger balle. Men resten av laget bryr seg jo ikke heller. Nani prøver så godt han kan og Park springer. Men resten med unntak av neville vil fint lite.

Lenke til kommentar

Uansett hva vi får må det finnes en spiss der ute som er både billigere og bedre enn han. Faen så irritert jeg er. Hele laget fortjener egentlig litt kjeft i dag når vi ikke klarer å score mål, men Berbatov presterte dårligst i forhold til det man forventer av han (selv om det ikke er allverdens heller nå) og var uten tvil den mest irriterende kuken ute på banen i dag, så jeg retter alt mot han.

 

Det er mye som må gjøres på overgangsmarkedet i sommer, dessverre. Tar til og med lovende talenter og et par år borte fra teten om vi finner spillere som med tiden kan ordne opp i angrep og midtbane, som bortsett fra et par spillere (Rooney, Valencia og Fletcher) er i oppløsning, med tanke på både prestasjoner og alderdom.

Lenke til kommentar

Uansett hva vi får må det finnes en spiss der ute som er både billigere og bedre enn han. Faen så irritert jeg er. Hele laget fortjener egentlig litt kjeft i dag når vi ikke klarer å score mål, men Berbatov presterte dårligst i forhold til det man forventer av han (selv om det ikke er allverdens heller nå) og var uten tvil den mest irriterende kuken ute på banen i dag, så jeg retter alt mot han.

 

Det er mye som må gjøres på overgangsmarkedet i sommer, dessverre. Tar til og med lovende talenter og et par år borte fra teten om vi finner spillere som med tiden kan ordne opp i angrep og midtbane, som bortsett fra et par spillere (Rooney, Valencia og Fletcher) er i oppløsning, med tanke på både prestasjoner og alderdom.

 

Plasseringen vår midt på tabellen er også et tegn på dette :roll:

Lenke til kommentar

Sar: 6+ Ikke mye å gjøre, men han er våken og gjør alt riktig.

 

Neville: 6+ Grei kamp, får et pluss for å redde skuddet mot slutten av kampen, rett og slett herlig å se på. Skuffende innlegg, men greit med fremover ellers.

Ferdinand: 7 God, men holder på å kludre det til når Sar kommer ut for å plukke ballen ved den ene situasjonen. Sender ballen ut til corner.

Vidic: 7 God, ingenting mer å si.

O'Shea: 6 Greit "comeback", ingenting spesielt fremover på banen men gjør det han skal gjøre bakover.

 

Valencia: 6 Ingen spesielt god kamp. Uheldig med innleggene, burde scoret alene med keeper og skulle nok hatt straffe, en rimelig soleklar en og.

Giggs: 6 Godkjent.

Scholes: 7- Får en litt svak sjuer, får overraskende god tid med ballen.

Nani: 6+ Får ikke til så mye, men han prøver i det minste og skaper noe på egenhånd. Med bedre fotballforståelse hadde han vært verdensklasse.

 

Berbatov: 7 God førsteomgang, er involvert i nesten alt positivt som skjer fremover men andre er til tider veldig stillestående som gjør ting vanskelig. Ikke like god i andre omgang, går litt sur etterhvert. Fint gjennomspill til Valencia og kampens største sjanse.

Macheda: 6- Ingen god kamp dessverre, viser enkelte glimt av det han kan.

 

Om Berba og Macheda skal spille mer sammen fremover må de jobbe på samspillet, det var horribelt.

 

 

Edit:

Klarer ikke en jævla pasning en gang Berba.

Bare 44 pasninger med riktig addresse av 50. Rævva azz.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Plasseringen vår midt på tabellen er også et tegn på dette :roll:

Nei, forsvaret er det ingenting i veien med og vingene, samt Scholes, Giggs og Fletcher har gjort det bra på midtbanen. I angrep er det pr. dags dato bare Rooney som er god nok til å forsvare en plass på førstelaget til Manchester United. Tilbake til hva jeg sa i det forrige innlegget, hvor nøkkelordet er alderdom; Giggs og Scholes varer ikke evig og kan ikke spille alle kampene våre på dette punktet i karrieren, og bak dem er det forferdelig tynt. Carrick har vært under pari i over en sesong nå, Hargreaves har knær som fyrstikker og Anderson og Gibson er fortsatt litt for umodne, og jeg er sannelig ikke sikker på om noen av dem noengang blir gode nok til å spille fast. Derfor trenger vi forsterkninger.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Berbatov: 7 God førsteomgang, er involvert i nesten alt positivt som skjer fremover men andre er til tider veldig stillestående som gjør ting vanskelig. Ikke like god i andre omgang, går litt sur etterhvert. Fint gjennomspill til Valencia og kampens største sjanse.

 

Er du mora hans?

Lenke til kommentar

Om ikke dette var det ultimate bevis på at vi mangler kvalitet på midtbanen vet ikke jeg.

 

Vds n/a

 

Neville 7

Vidic 5

Rio 6.5

O'shea 3

 

Valencia 3

Scholes 5

Giggs 4.5

Nani 3.5

 

Berbatov 4.5

Macheda 4

 

Park 7.5

Gibbo 6.5

Evra - n/a

 

Berbatov: 7 God førsteomgang, er involvert i nesten alt positivt som skjer fremover men andre er til tider veldig stillestående som gjør ting vanskelig. Ikke like god i andre omgang, går litt sur etterhvert. Fint gjennomspill til Valencia og kampens største sjanse.

 

Er du mora hans?

 

Selv om det du skriver er på et ganske lavt nivå så er det nesten slikt jeg hadde lyst å reagere.

 

Edit:

Klarer ikke en jævla pasning en gang Berba.

Bare 44 pasninger med riktig addresse av 50. Rævva azz.

 

Men noen spillere fungerer det bare ikke med stats. Du ser hvor dårlig Berba er for OSS på vårt lag når du ser en kamp som dette. Og jeg snakket om de pasningene på slutten hvor han bommet 2-3 på rad kjapt når vi MÅTTE beholde ballen mot slutten. Stats forsaverer Lucas for faen, Alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...