Gå til innhold

Kamptråd - Blackburn vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, jeg har forsvart Berbatov helt opp til dette punktet når folk har angrepet ham og mer eller mindre slått fast at han må bort.

 

Men nå ser jeg ikke annen utvei enn å slutte meg til hylekoret. Han har vært gjennomgående forferdelig i de siste tre kampene.

 

Botev Plovdiv trenger en ny spiss, har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Nei. Vi er slitne. De tre siste kampene har vert for mye og vi orket ikke mere. Frustrasjonen påvirker nesten alle spillerene og hjernen henger ikke med. Det er forsåvidt ikke så rart men det er slitsomt å se på.

 

Blackburn spilte veldig bra i forsvar og fikk mye av dommeren. Vi klarte ikke å bryte dem ned.

 

Det er synd.

Lenke til kommentar

Greit nok at me var frykteleg dårlege, triste, grå, uduglige osb offensivt i dag, men nok ein gong har me ikkje dommaren på vår side. Ja, eg har United-briller... Men samstundes skulle me iallfall hatt ein-to straffer i løpet av kampen. Dommaren er alt anna enn med oss, noko me har sett tidlegare i sesongen. T.d. Drogba sitt offside mål på OT.

 

Dersom Berba skal vera så negativ må han iallfall prestere sjølve, først når han er betre enn alle andre kan ha få klage. Når han omtrent aldri er dette, men berre klagar når det buttar litt i mot er begeret for lengst fyllt. Greit han har sine fantastiske sider, men når han spreiar slik negativitet så vil eg ikkje ha han lenger. Punktum. Lyn treng sikkert ein ny spiss...

Lenke til kommentar

Altså, jeg har forsvart Berbatov helt opp til dette punktet når folk har angrepet ham og mer eller mindre slått fast at han må bort.

 

Men nå ser jeg ikke annen utvei enn å slutte meg til hylekoret. Han har vært gjennomgående forferdelig i de siste tre kampene.

 

Botev Plovdiv trenger en ny spiss, har jeg hørt.

Enig der. Holdningen hans i dag var så uspiselig at jeg ikke har ord for det. Sist jeg så en United-spiller som sutret så mye var når Ronaldo spilte her, men han hadde i hvert fall ferdigheter nok til å rettferdiggjøre det til en viss grad. Berbatov har vært udugelig med mindre han har Rooney foran seg som gjør alt grovarbeidet, og jeg ville foretrekke om vi solgte Berbatov og kjøpte inn en Fabregas/Xavi-type til midtbanen og en ny, god spiss som vet hvor målet står og ikke er redd for å jobbe seg i hjel for seier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...