Liberalistiske Samebror Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Altså jeg er roversfan og forumet gidder ikke å lage egen Blackburnkategori Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Vi må bli kvitt Berbatov, mark my words. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hihi, Berba er skikkelig muggen nå Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hallo!! Scumprating fjernes og kampen går videre... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er jo HELT ufattelig med whining på folk her inne, klager på spillere som whiner, pass på dere selv. Greit at det er lov å være kritisk til spillere, men noen her inne tar jo ting til helt uante høyder. Støtt laget. Ta deg seriøst en bolle! Når spillere underpresterer ser jeg mitt snitt og si akkurat hva jeg føler for! Sier ikke at du ikke har lov, men det blir for dumt enkelte ganger. Akuratt som dere hadde gjort ting bedre, eg lurer virkelig på om dere er EKTE supportere..for de virker som mange MANGE her er medgangsupportere. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Trist fotball for å si det mildt. Grått Fergie, grått. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Takk Neville. Redder Evra der. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Faen for en innstilling på Berbatov. Noe av det mest håpløst tafatte jeg noensinne har sett. Endret 11. april 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er jo HELT ufattelig med whining på folk her inne, klager på spillere som whiner, pass på dere selv. Greit at det er lov å være kritisk til spillere, men noen her inne tar jo ting til helt uante høyder. Støtt laget. Ta deg seriøst en bolle! Når spillere underpresterer ser jeg mitt snitt og si akkurat hva jeg føler for! Sier ikke at du ikke har lov, men det blir for dumt enkelte ganger. Akuratt som dere hadde gjort ting bedre, eg lurer virkelig på om dere er EKTE supportere..for de virker som mange MANGE her er medgangsupportere. Nei, det er sånne som deg. Medgangssupporter altså. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Eneste som er mer patetisk enn laget i dag er det visse forumbrukere klarer å lire av seg. Det å ønske Berbatov skada f. eks. Altså, hva faen? Kvalmeste jeg har lest på dette forumet på en god stund. Regner dog med (og håper) at det er skrevet i affekt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skal ikke si noe i mot at dere underpresterer, men ingen skal si noe på innsatsen til Neville. Han spiller kanskje ikke bra (har bare sett på med et halvt øye. Notert meg at dere spiller ganske kjedelig og gjør mye rart, men ikke hvem som spiller bra/dårlig), men han prøver i alle fall. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Seriøst Nani, man, you legend. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Blir helt ekstremt provosert av Berbatov. Han blir surere og surere og presterer dårligere og dårligere. Han har en destruktiv holdning i denne kampen. Ikke uventet at spillet foregår i Blackburns banehalvdel med runkering i 16-meteren, men man må kunne knekke lag som dette om man skal vinne ligaen. Er ikke langt unna å gi opp håpet om serien om vi er så labre med en gang vi mister en viktig spiller, dessverre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er jo HELT ufattelig med whining på folk her inne, klager på spillere som whiner, pass på dere selv. Greit at det er lov å være kritisk til spillere, men noen her inne tar jo ting til helt uante høyder. Støtt laget. Ta deg seriøst en bolle! Når spillere underpresterer ser jeg mitt snitt og si akkurat hva jeg føler for! Sier ikke at du ikke har lov, men det blir for dumt enkelte ganger. Akuratt som dere hadde gjort ting bedre, eg lurer virkelig på om dere er EKTE supportere..for de virker som mange MANGE her er medgangsupportere. Nei, det er sånne som deg. Medgangssupporter altså. Du er tøff Game. Skjerp deg. Hadde du ikke noe bedre å komme med så du begynner å gå direkte på person? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Vi har gått fra å være et av verdens desidert beste kontringslag (merk; Arsenal borte) til å bli patetisk dårlige offensivt uten glød og samspill. Direkte pinlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Bare SE på Berbafuckingtov der, se på det. HVA ER det han gjør? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Er jo HELT ufattelig med whining på folk her inne, klager på spillere som whiner, pass på dere selv. Greit at det er lov å være kritisk til spillere, men noen her inne tar jo ting til helt uante høyder. Støtt laget. Ta deg seriøst en bolle! Når spillere underpresterer ser jeg mitt snitt og si akkurat hva jeg føler for! Du insinuerer jo i dette tilellet at jeg var medgangssupporter? Sier ikke at du ikke har lov, men det blir for dumt enkelte ganger. Akuratt som dere hadde gjort ting bedre, eg lurer virkelig på om dere er EKTE supportere..for de virker som mange MANGE her er medgangsupportere. Nei, det er sånne som deg. Medgangssupporter altså. Du er tøff Game. Skjerp deg. Hadde du ikke noe bedre å komme med så du begynner å gå direkte på person? Du insinuerer jo i dette tilfellet at det var jeg som var medgangssupporter?! Endret 11. april 2010 av Corey Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Jaja, da ble det Chelsea i år. Slik vi spiller i dag, når vi må vinne, fortjener vi ikke bedre. Dette er trist. Blir helt ekstremt provosert av Berbatov. Han blir surere og surere og presterer dårligere og dårligere. Ja. Endret 11. april 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Faen meg straffe igjen det. Helt utrolig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå