Gå til innhold

Kamptråd - Blackburn vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Berbatov åpner kjeften engang til nå, skal jeg ta første fly til Blackburn å skyte fyren selv. Måten han syter på er ekstremt destruktivt for lagkamerater og oss fans. Macheda er 18år å får tre-fire bøtter med kjeft av berbashit, fyfaen så det vrenger seg. Håper Jones kjøtter Berba så jævlig. Ja, du leste rett. Bo fuckings hoo.

Og Berba kritikken når nye høyder. Noe som er helt utrolig etter sist kamp. Det er trist å lese slikt, jævlig trist. Rett og slett til å spy av!

 

Hvis du seriøst ikke ser at Berbatov går konstant rundt og whiner utpå der,

Ja, hva så? Dette er ikke noe kun Berbatov gjør, men det er kun han som får dritt slengt etter seg. Og det å skrive noe sånt som Game over her gjør er å gå langt, langt over streken.

som om han har bidratt med noe særlig utpå der.

Nå er jeg usikker på hva du insinuerer, men Berbatov er blant de få i dag som har skapt noe fremover. Han er involvert i nesten alt som skjer fremover og det meste han gjør er positivt for laget. Faktisk er han en av de beste spillerne våres i dag, om ikke den beste.

Lenke til kommentar

Han har skapt den største sjangsen vår

 

Hvis du seriøst ikke ser at Berbatov går konstant rundt og whiner utpå der, så trenger du synstest asap! Han vifter med armer og hender hver eneste gang han ikke får ballen, som om han har bidratt med noe særlig utpå der.

 

Han har skapt den største sjangsen vår og revet og slitt i forsvaret

 

Hey, ikke tull me quoten min Limbeck :p

 

At han har skapt den største sjansen har vel ingenting å gjøre med at han whiner? :hmm:

 

Edit: ble visst en stor quote leif fra meg her... Jaja

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Han har skapt den største sjangsen vår

 

Hvis du seriøst ikke ser at Berbatov går konstant rundt og whiner utpå der, så trenger du synstest asap! Han vifter med armer og hender hver eneste gang han ikke får ballen, som om han har bidratt med noe særlig utpå der.

 

Han har skapt den største sjangsen vår og revet og slitt i forsvaret

 

Hey, ikke tull me quoten min Limbeck :p

 

At han har skapt den største sjansen har vel ingenting å gjøre med at han whiner? :hmm:

 

Edit: ble visst en stor quote leif fra meg her... Jaja

 

Vanskelig å operere en datamaskin samtidig med united kamp :)

Lenke til kommentar

Er jo HELT ufattelig med whining på folk her inne, klager på spillere som whiner, pass på dere selv. Greit at det er lov å være kritisk til spillere, men noen her inne tar jo ting til helt uante høyder.

 

Støtt laget.

Tror ikke de tar seg nær av at noen ytrer litt frustrasjon på diskusjon.no.

Lenke til kommentar

Er jo HELT ufattelig med whining på folk her inne, klager på spillere som whiner, pass på dere selv. Greit at det er lov å være kritisk til spillere, men noen her inne tar jo ting til helt uante høyder.

 

Støtt laget.

 

Ta deg seriøst en bolle!

 

Når spillere underpresterer ser jeg mitt snitt og si akkurat hva jeg føler for!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...