Gå til innhold

Kamptråd - Blackburn vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frustrerende omgang, er litt overrasket over at vi kontrollerer så mye. Spesielt med en såpass gammel sentralmidtbane. Skulle kanskje hatt en straffe, burde stått 0-1 uansett egentlig med den sjansen til Val. Men men, shit happends.

 

Gledelig at Evra endelig blir spart, men litt i seineste laget for min del.

Lenke til kommentar

Forstår på ein måte at Berba blir litt irritert, for vi manglar til tider fullstendig bevegelse framme på bana, samstundes må han jo også ta seg sjølv litt i nakken, då han innimellom brukar altfor mykje tid med ballen og sakkar spelet vårt veldig mykje. Nydelig pasning til Valencia, som han absolutt burde satt.

 

Vi er heilt klart mykje betre enn Blackburn, men vi må få ballen i mål om det skal vere noko hjelp i og vi har ikkje vore vanvittig farlege veldig ofte i første omgang.

Lenke til kommentar

Det er for dårlig. Altfor dårlig. Blackburn borte er ingen enkel kamp, men vi spiller gåfotball og det lite eller ingen kreativitet fremover i banen.

 

Vds n/a

 

Neville 7

Vidic 7

Rio 6

O'shea 4

 

Valencia 3

Scholes 4

Giggs 4

Nani 7+

 

Berbatov n/a (vil ikke gi karakter, blir for bias)

Macheda n/a (Er han på banen?)

 

Hvis Berbatov åpner kjeften engang til nå, skal jeg ta første fly til Blackburn å skyte fyren selv. Måten han syter på er ekstremt destruktivt for lagkamerater og oss fans. Macheda er 18år å får tre-fire bøtter med kjeft av berbashit, fyfaen så det vrenger seg. Håper Jones kjøtter Berba så jævlig. Ja, du leste rett. Bo fuckings hoo.

Lenke til kommentar

Hvis Berbatov åpner kjeften engang til nå, skal jeg ta første fly til Blackburn å skyte fyren selv. Måten han syter på er ekstremt destruktivt for lagkamerater og oss fans. Macheda er 18år å får tre-fire bøtter med kjeft av berbashit, fyfaen så det vrenger seg. Håper Jones kjøtter Berba så jævlig. Ja, du leste rett. Bo fuckings hoo.

Og Berba kritikken når nye høyder. Noe som er helt utrolig etter sist kamp. Det er trist å lese slikt, jævlig trist. Rett og slett til å spy av!

Lenke til kommentar

Som sagt, FA har allerede bestemt seg, so fuck it. At vi ikke får straffe, at Terry ikke får rødt i går men gult sånn at FA slipper å se på det senere osv (og staffen Villa skulle hatt not to mention). Så jeg er kanskje kjedelig/irriterende, men jeg driter i det nå, aklurat som Berba.

Lenke til kommentar

Hvis Berbatov åpner kjeften engang til nå, skal jeg ta første fly til Blackburn å skyte fyren selv. Måten han syter på er ekstremt destruktivt for lagkamerater og oss fans. Macheda er 18år å får tre-fire bøtter med kjeft av berbashit, fyfaen så det vrenger seg. Håper Jones kjøtter Berba så jævlig. Ja, du leste rett. Bo fuckings hoo.

Og Berba kritikken når nye høyder. Noe som er helt utrolig etter sist kamp. Det er trist å lese slikt, jævlig trist. Rett og slett til å spy av!

 

Hvis du seriøst ikke ser at Berbatov går konstant rundt og whiner utpå der, så trenger du synstest asap! Han vifter med armer og hender hver eneste gang han ikke får ballen, som om han har bidratt med noe særlig utpå der.

Lenke til kommentar

Hvis Berbatov åpner kjeften engang til nå, skal jeg ta første fly til Blackburn å skyte fyren selv. Måten han syter på er ekstremt destruktivt for lagkamerater og oss fans. Macheda er 18år å får tre-fire bøtter med kjeft av berbashit, fyfaen så det vrenger seg. Håper Jones kjøtter Berba så jævlig. Ja, du leste rett. Bo fuckings hoo.

Og Berba kritikken når nye høyder. Noe som er helt utrolig etter sist kamp. Det er trist å lese slikt, jævlig trist. Rett og slett til å spy av!

 

Han har skapt den største sjangsen vår

 

Hvis du seriøst ikke ser at Berbatov går konstant rundt og whiner utpå der, så trenger du synstest asap! Han vifter med armer og hender hver eneste gang han ikke får ballen, som om han har bidratt med noe særlig utpå der.

 

Han har skapt den største sjangsen vår og revet og slitt i forsvaret

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...