ToadZoR Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hei. Er på utkikk etter en moped til en ok pris. Skal kunn brukes til å komme seg fra a til b. Har lite erfaring med mekking av moped, så er greit med noe pålitelig. Noen som har noen tips? Endret 11. april 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Bare så du vet det: Begge disse mopedene er overpriset, uansett hva som feiler dem. 10k for gileraen og 4-5k for suzukien maks. Hahaha Da har ikke du mye peiling på moped, du finner sikkert til under 10k også, på finn.no, men da er de rævkjørt og gått så langt at de har sluttet å telle . . . Holder du mopeden i god stand, faller den ikke så mye i verdi! Du kan ikke garantere at min er verdt 10tusen, før du har sett nøye på den, prøvd den over en periode og så finne ut hvor mye den er verdt i forhold til en ny (og hva den koster) Samme gjelder også Suzukien ... - Daniel Lenke til kommentar
ToadZoR Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Bare så du vet det: Begge disse mopedene er overpriset, uansett hva som feiler dem. 10k for gileraen og 4-5k for suzukien maks. Hahaha Da har ikke du mye peiling på moped, du finner sikkert til under 10k også, på finn.no, men da er de rævkjørt og gått så langt at de har sluttet å telle . . . Holder du mopeden i god stand, faller den ikke så mye i verdi! Du kan ikke garantere at min er verdt 10tusen, før du har sett nøye på den, prøvd den over en periode og så finne ut hvor mye den er verdt i forhold til en ny (og hva den koster) Samme gjelder også Suzukien ... - Daniel Har bare bruk for en billig og enkel moped. (5000 ca) Har en bil fra før av og når moped begynner å koste like mye som en 10år gammel bil, så ser jeg ikke vitsen i mopedkjøpet. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Bare så du vet det: Begge disse mopedene er overpriset, uansett hva som feiler dem. 10k for gileraen og 4-5k for suzukien maks. Da tror jeg ikke du har mye peiling eller følger med på mopedmarkedet for å si det sånn. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 EHh.. Jo? JEG kjøpte en strøøøken derbi senda 2006 for 10 k, en kompis av meg kjøpte en strøken gilera smt for 8 k, så dere overpriser nok litt.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Salg og kjøp er ikke tillatt på forumet. Har slettet et par innlegg Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Dine røverkjøp angår ikke alle ... For alt vi vet kan mopeden min være 10 ganger bedre en din selv om din er "strøøøken" for det er min også Salg og kjøp er ikke tillatt på forumet. Har slettet et par innlegg Beklager, ble litt ivrig =P Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 EHh.. Jo? JEG kjøpte en strøøøken derbi senda 2006 for 10 k, en kompis av meg kjøpte en strøken gilera smt for 8 k, så dere overpriser nok litt.. Hva om rmxen også er STRØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØKEN da? Er av og til noen røverkjøp rundt omkring, men da betyr ikke dette at om du og en kompis kjøpte billige mopeder at alle skal selge mopedene sine grisebillig. Btw, du sa ikke årsmodellen på Gileraen. Strøken kan bety mye og kan defineres forskjellig, og har du tenkt over at 06 faktisk er 4 år gammel nå? Når mopedene er såpass "gamle" spiller det ikke noen rolle om de er 2 år eldre elns. Så 10 K er ikke så jævlig billig, det er omtrent riktig pris for en som vil ha vekk moppa si fort, kanskje fordi den har mange skjulte feil elns Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 TS: Alt mulig er jo billig på finn.no, men skal du ha ny? Lenke til kommentar
ToadZoR Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Nei, er ute etter en brukt i hovedsak. Men syns det meste er ganske dyrt. Spesielt er det litt rart å se tempo'er til salgs for 13000 :S Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Nei, er ute etter en brukt i hovedsak. Men syns det meste er ganske dyrt. Spesielt er det litt rart å se tempo'er til salgs for 13000 :S Tempo er en klassiker, så den er prisa litt mer en hva selve mopeden er godt for. Men blir som å kjøre rundt i en helt vanlig stasjonsvogn eller en gammel deilig veteranbil med brom lyd... (var ett dårlig eksempel men du skjønner sikkert hva jeg mener) Gilera'n min er faktisk 04 modell,, men tatt godt vare på. Den er ikke vært fullpris pga gått ett stykke, men alikevel, ser ny ut ^^ (hvis du ser bort ifra fargene ) Nei, er ute etter en brukt i hovedsak. Men syns det meste er ganske dyrt. Spesielt er det litt rart å se tempo'er til salgs for 13000 :S Tempo er en klassiker, så den er prisa litt mer en hva selve mopeden er godt for. Men blir som å kjøre rundt i en helt vanlig stasjonsvogn eller en gammel deilig veteranbil med brom lyd... (var ett dårlig eksempel men du skjønner sikkert hva jeg mener) Gilera'n min er faktisk 04 modell,, men tatt godt vare på. Den er ikke vært fullpris pga gått ett stykke, men alikevel, ser ny ut ^^ (hvis du ser bort ifra fargene ) Lenke til kommentar
ToadZoR Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Ja, men jeg ser for meg noe i 5000 klassen jeg :/ Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ja, men jeg ser for meg noe i 5000 klassen jeg :/ Jaja, helt greit ^^ Da ville jeg gått for Honda MT5, MB5 eller MTX ^^ - Honde MB5, Sånn kjørte jeg på moped opplæringa ^^ - Honda MTX - Honda MT5 ___________________________ - Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå