kjelligeek Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg vil ikke at andre brukere skal kunne gå inn på mine "mine dukumenter" !! Noen som vet hvordan jeg kan fikse det?? Kjelli Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Kan jeg gjöre det i windows eller må jeg formatere hele hardisken :sad: Kjelli Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Passord beskytt brukeren din.. da får du spørsmål om du vil at dine personlige ting skal være tilgjengelig for andre Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Vel det er ikke nødvendig med NTFS. Du opplever sikkert å kunne se andre folks delte filer og dokumenter,folk du ikke en gang kjenner ikke sant? Dette har også noe med hvilken internettleverandør du har. Jeg har Chello UPC og har aldri sett noen andre på nettverket enn meg selv og min andre datamaskin her(koblet i LAN) MEN han ene kameraten min har Telenor og han har sagt at innimellom kan han se andre datamaskiner i nettverket og gå inn på deres dokumenter. Veit ikke hva dette kommer av, men det har tydeligvis noe med hvilken internettleverandør du har. Det er ikke sikkert at de andre kan se deg i nettverket selv om du ser dem.. Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg mener at jeg ser filene til andre brukere av min maskin!!! Jeg kan gå inn å lage passord for innloggingen, og kan velge at brukere skal väre "limited", men de kan fremdeles se mine filer!! Kjelli Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Først: sørg for at du har ntfs: start > run > cmd > convert c: /fs:ntfs Så: Gå inn på kontrollpanel, velg brukere, klikk på de enkelte brukerene og velg: "make my files private". kelv Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Takk for hjelpen!! Jeg pröver det!!! Kjelli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå