Gjest fortvilet Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg forteller han sannheten, men han tror ikke på det. Han "skaper sin egen sannhet", noe som for meg gjør det vanskelig. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og uansett hva jeg gjør vil han ikke tro meg. Dette gjelder alt fra småting til seriøse ting. Å slå opp er totalt utelokket i dette tilfellet, jeg elsker ham, og vil ikke bytte han ut med noe i hele universet. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har han noen grunn til å ikke stole på deg? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Rist litt skikkelig på hodet og SÅ slå opp. Tillit er nr 1 i et forhold og hvis det ikke er tilstede så vil det aldri holde uansett. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Om han ikke tror eller stoler på deg, hvordan kan du være med han? Er for så vidt enig med det vidarkri sier. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvorfor slå opp? Selv stoler jeg ikke på noen, SPESIELT ikke kjærester. Tillit bryter vel ned et forhold via likegyldighet, like mye som mistro gjør via sjalusi og paranoia. My advice: VIS at du er til å stole på; Dvs ikke drit deg ut en eneste gang på flere måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå