Gå til innhold

Nokia 6303i

Anbefalte innlegg

Først lanserer de 6303 uten at steel-utgaven (som ser kulest ut) kommer til Norge. Så lanserer de 6303i uten at det ser ut til at silver-white-utgaven (som ser kulest ut) kommer til Norge. Jævla møkkapakk av et drittselskap. Fuck off.

Noen anbefalte steder iutlandet man kan få bestilt silver-white utgaven?

Endret av arne2002
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6303 steel: http://www.bestbuy.no/product.asp?utm_source=hardware&utm_medium=prissokmotor&sku=85493&abb_id=24&site=6

303i aner ikke jeg hva er, finner ingen telefoner som heter det.

Skal være 6303i, jeg skrev feil. Ja, de har fått inn 6303 steel nå, etter 1 år. Så da er det ikke aktuelt lenger. Det er 6303i i silver-white som er in nå, men den kommer kanskje om 1 år? For et selskap ass.

Går det greit å kjøpe fra ebay? greit tastaturet mangler æøå og språket er engelsk, ikke norsk, men ellers bør det gå greit eller?

Endret av arne2002
Lenke til kommentar

Lol, vel, i lavpris-segmentet iallfall. Jeg trenger ikke en murstein av en mobil til 5k med gps, 1 time batteritid, 3G osv;) (No offense til alle smartphone-nissene)

å kjøpe fra ebay vil også bety at du vil måtte forholde deg til garantiregler fra landet du handler fra.

Som oftest sitter en igjen med svært dårlige rettigheter.

Greit nok, det er en mobil til 1200 kr, så kjøper bare ny om den kræsjer. Og man får en mobil få andre har i Norge.

Endret av arne2002
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...