Bøgge Bakken Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hadde jeg vert deg så hadde jeg kjøpt denne: For å få den enda stillere kan du ta av viftegrillen. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Blåser den inn eller ut Bøgge? Iallefall er det ikke akkurat noe spesielt lurt for folk med små kabinett og varm CPU. Hos meg ville varmen kommer rett på eller fra CPU-kjøleren som ville gjort at det PSU'en hadde fått kort levetid... :-? Lenke til kommentar
Hubble Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hmm..snodig at Microplex plutselig har valgt å ta inn denne vifte løse psu'en. Jeg var i kontakt med dem for ca. 6-9 md. siden. Fikk da beskjed om at den skulle de ikke ta inn i sitt sortiment fordi den blir ALT FOR VARM!!... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hmm..snodig at Microplex plutselig har valgt å ta inn denne vifte løse psu'en. Jeg var i kontakt med dem for ca. 6-9 md. siden. Fikk da beskjed om at den skulle de ikke ta inn i sitt sortiment fordi den blir ALT FOR VARM!!... Kanskje fordi det er blitt laget en ny type som ikke produserer så mye varme? Lenke til kommentar
Mr. Horse Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Underlig at så mange kan uttale seg så bastant om et produkt uten å ha prøvd det :-? Selv har jeg denne strømforsyningen i min PC, som forresten er TOTALT vifteløs uten at det skaper noen problemer (vannkjølt). Det eneste man bør passe på er å lage viftehull i kabinettet over PSU'en (hvis det ikke er det fra før) slik at den varme luften kan stige opp på naturlig vis (trenger ikke vifte for å akselerere dette). Nå er PC'en min så stille at selv min Seagate Barracuda V inne i en vibrasjonsdempet harddiskkjøler kan høres. Før trakk jeg et lettelsens sukk hver gang jeg skrudde av PC'en og viftene stoppet, selv om jeg brukte støysvake vifter og PSU. Nå er det bare deilig stille hele tiden Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Underlig at så mange kan uttale seg så bastant om et produkt uten å ha prøvd det :-? Trenger ikke prøve det for å se at det er knalldyrt og at spesifikasjonene ikke er spesielt gode vet du Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 det er jo ikke alltid spesifikasjoner er alt ikke vet jeg.. men uansett, er ganske dyr ja. man kunne vel få kappa ut en lignende ribbe for noen hundrelapper ? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hmm kjøpte denne for noen uker siden, funker som F og hører ikke no til den enda jeg har bare 120mm radiatorvifte på 28db og Eheim pumpa som ellers lager lyd. Bare tull å brette ut 2 laken for støydempet. Lenke til kommentar
formann Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å forstå.. den saken der leverer ca. like mye strøm som to Nokia mobiltelefon ladere. Helt ubrukelig for folk som har en litt småkvass maskin. Har man derimot en vifteløs maskin som ikke trekker mye strøm (en strippa XP1700+ feks) så duger den. Prisen er uansett HELT borte i natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå