Skunkish Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hei, jeg skal ha nynorsk tentamen i 10. klasse i morgen, så jeg lurte på om noen visste hvordan form for tekst jeg burde skrive i forhold til emne? Jeg har valgt oppgaven "Du har fnunet bestefars dagbok. Der reflekterer han over noen av sine viktige valg i livet. Skriv en skjønnlitterær tekst der du formidler ett eller flere av disse valgene. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har dere fått oppgavene før tentamenen? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Har dere fått oppgavene før tentamenen? Nei, men jeg fant oppgaven i en annen tråd. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har dessverre ingen tips, men de oppgavene du fant var nok eksempeloppgaver fra utdanningsdirektoratet, altså oppgaver som kun er ment som forberedelse og ikke nødvendigvis de oppgavene du får med mindre læreren din ikke har giddet å lage sine egne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå