Gå til innhold

Kan jeg få gratis reperasjon/pengene igjen?

Anbefalte innlegg

De vil innstallere en nyere bios sier han. Siden du må sende den inn så er det mulig at de fysisk bytter chippen til en nyere med annen funksjonalitet.

Hvis det løser problemet så er vel alt greit eller?

bare de ikke skrur ned ytelsen/pcen blir dårligere

EDIT: Hadde en venn som hadde problem med sin nye pc og fikk en ny pc som var dårligere enn hans gamle (mye dårligere).. Jeg håper bare ikke at det samme vil skje med meg.. Hva kunne jeg eventuelt gjort isåfall?

Endret av Ferd!s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes Multicom har opptrådd ryddig i denne saken, send inn maskinen og se hva de har gjort når du får den tilbake og klag hvis du ikke er fornøyd med resultatet. :)

ja ska absolutt gi de ett forsøk og ingenting tyder på noe serlig dårlig service, bare jeg som er litt paranoid :p

Lenke til kommentar

Det ser i alle fall ut til at de ønsker å rydde opp og det på en ryddig og grei måte. De er avhengige av serienummer og slikt for å registrere feilen i sine systemer på riktig maskin, både for å kontrollere garantitid og reklamasjon og ikke minst for å ha en logg på hvilke feil som er rapportert inn på din maskin. Lykke til, håper dette ordner seg like greit som det ser ut til å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du har retten til å irritere deg grønn i første omgang. :!:

Men seriøst, nå driver du og selger skinnet før bjørnen er skutt igjen.

Kan du ikke bare vente og se hva de har gjort med maskin før du begynner å svartmale?

Joa, jeg er bare nysgjerrig :p

Lenke til kommentar

Ok da, siden dette tross alt er den store spekulasjonstråden så har jeg før her spekulert i at de antagelig bytter selve bios prommen med en annen forbedret versjon som en normal bios flash ikke ville kunne fikset.

Kanskje ytelsen blir bedre, hva skal du gjøre da?? :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...