Plecto Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hei. Håper noen kan hjelpe meg her. Jeg har en del elektronikk til carputeren min som trenger en boks. Jeg har en 2-din størrelse i dashbordet på bilen, carputeren min tar en av plassene noe som gjør at det er plass til en boks til under, det hadde vært ideelt å plassert resten av småelektronikken inne i denne. Elfa.se har en rekke helt standard aluminiumsbokser med en masse forskjellige dimensjoner, men ingen med den nøyaktige dimensjonen til 1-DIN, altså størrelsen til en vanlig bilradio. Hvor skal jeg få tak i dette? Jeg kan jo alltids åpne en gammel radio og bruke kabinettet til den, men jeg hadde heller sett en litt mer stilren løsning. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Så dette er ikke å få tak i? Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Fant ikke noe 1-DIN i farten, men det burde jo finnes all den tid det lages så mange ulike typer car computer og lignende.... Men fant double DIN da, hjelper vel gjerne ikke deg så mye... Double Din Nano ITX enclosure Om du bruker kabinettet til en gammel bilradio kan du jo få laget deg en fin frontplate i børstet, eloksert eller lakkert aluminium også da, det som ligger inni spiller vel ingen rolle hvordan det ser ut regner jeg med. Nettulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå