Axl91 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg lurer på hvordan man skal forholde seg til det. Vi hadde eu kontroll i fjord og da reparert vi for ca 20 000. samme verksted idag, sier de mellom 30-40 tusen i kostnader... Vi vet at et rør til kjølevæsken har gått i sund, og at en demper er litt skjev. Skal få lista senere, så da kan jeg vise den. Vet jo at det er fristende å lure uanende russ:P Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 absolutt ingen u-normal pris. Har dere hatt en buss på verksted noen gang å har sleppi unna med 20.000, har dere vært heldig. Normal pris på verksted for en tungbil annses å ligga fra 60.000 og oppover. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Ja skjønte det nå, fant ut at det var en del vi kunne gjøre selv, for de skulle ha en del penger for å skifte alt av lys på utsiden. Og dette "pakke"-systemet deres er jo ganske sykt. Ble forklart av en uavhengig tungbilmekaniker at de satt opp i pakker. Sånn helt teoretisk sett: Skal du bytte lys koster det 4000 for lampa, 2000 tusen for arbeidet. Da lager de en pakke for 10000. Rart de får holde på slik.. Gjerne korreger meg hvis det er slik, men stoler nå på denne karen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå