jegme Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 jeg syns det er veldig dårlig gjort at noen har lagt til emne "stygge navn" det kan hende noen heter det dere skrev i emnet jeg har også ett av navnene der og jeg ble egentlig ganske såret! tenk om folk diskuterte om ditt navn er pent eller stygt på nettet!!! det er dårlig gjort syns jeg ..... jeg er stolt av navnet mitt og det skjønner jeg ikke hva som er så farlig med ett navn.. vi har navn for og kunne snakke til riktig person når vi skal kommunisere, derfor er det ikke noe farlig hva man heter og de fleste er stolt av navnet sitt... Hilsen Jegme Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 jeg syns det er veldig dårlig gjort at noen har lagt til emne "stygge navn" det kan hende noen heter det dere skrev i emnet jeg har også ett av navnene der og jeg ble egentlig ganske såret! tenk om folk diskuterte om ditt navn er pent eller stygt på nettet!!! det er dårlig gjort syns jeg ..... jeg er stolt av navnet mitt og det skjønner jeg ikke hva som er så farlig med ett navn.. vi har navn for og kunne snakke til riktig person når vi skal kommunisere, derfor er det ikke noe farlig hva man heter og de fleste er stolt av navnet sitt... Hilsen Jegme Sikkert trist og leit for deg, dette her. Men jeg tror du er havnet på feil forum. Kanskje moderator kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Synd, trist, leit, hjertet mitt blør for deg Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Spiller det virkelig noen rolle om noen random folk fra internett syns noen navn er stygge? Ok Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Ikke ta deg nær av noe som står på nettet. Hvis jeg gjorde det hadde jeg tatt selvmord for mange år siden. Endret 8. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nå vet jeg ikke hva navnet ditt er, men jeg kan relatere. Mitt navn brukes i mange negative sammenhenger for å forklare utsende og væremåte til en person. At et anonym person tilfeldigvis misliker ordlyden og/eller betydningen av et navn som en annen anonym person har er ikke noe å bry seg om, og ikke er det urettferdig. Det er bare friheten til å ytre seg. Jeg tør vedde på at du selv har en del navn du synst er stygge, og har garantert ytret dette på et eller annet tidspunkt. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) ..... jeg er stolt av navnet mitt og det skjønner jeg ikke hva som er så farlig med ett navn.. Viss du er så stolt av namnet ditt, kvifor er det da så nøye om nokre tilfeldige folk på internett kommenterar det? Ikkje noko og bry seg særleg om, så lengje du er nøgd med det sjølv. Endret 9. april 2010 av Bikkebakke Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Nå vet jeg ikke hva navnet ditt er, men jeg kan relatere. Mitt navn brukes i mange negative sammenhenger for å forklare utsende og væremåte til en person. At et anonym person tilfeldigvis misliker ordlyden og/eller betydningen av et navn som en annen anonym person har er ikke noe å bry seg om, og ikke er det urettferdig. Det er bare friheten til å ytre seg. Jeg tør vedde på at du selv har en del navn du synst er stygge, og har garantert ytret dette på et eller annet tidspunkt. Heter du Harry? Digger det navnet. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Nei, heter nok ikke Harry. Men navnet mitt betyr nesten det samme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Synd, trist, leit, hjertet mitt blør for deg Amen. Skal man ta alt som står overalt på nettet til seg så bør man ta livet av seg med en gang. Det finnes ikke en eneste kategori som ikke blir bashet. Det er rett og slett smak og behag. Og smaken er som baken. Delt. Og i noen tilfeller stinker den. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Nei, heter nok ikke Harry. Men navnet mitt betyr nesten det samme. Da må det være (lat)Hans eller (fy) Søren. Er jeg i nærheten? Må vite svaret. Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Nei, heter nok ikke Harry. Men navnet mitt betyr nesten det samme. Johnny eller Nils? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Nei, heter nok ikke Harry. Men navnet mitt betyr nesten det samme. Bjarne? Han er bare heeelt Bjarne.. Stein? Er du stein i hodet ditt eller.. ? Lur? Han Lur ser så lur ut.. Han Lur er en luring.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 jeg syns det er veldig dårlig gjort at noen har lagt til emne "stygge navn" det kan hende noen heter det dere skrev i emnet jeg har også ett av navnene der og jeg ble egentlig ganske såret! tenk om folk diskuterte om ditt navn er pent eller stygt på nettet!!! det er dårlig gjort syns jeg ..... jeg er stolt av navnet mitt og det skjønner jeg ikke hva som er så farlig med ett navn.. vi har navn for og kunne snakke til riktig person når vi skal kommunisere, derfor er det ikke noe farlig hva man heter og de fleste er stolt av navnet sitt... Hilsen Jegme http://www.youtube.com/watch?v=tT0B-EiTrFw Send en PM om du er interessert! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det er sånne tråder som dette, der man ser hvor mange "fjortisser" det er her på forumet, om vi skal dømme ut fra svarene trådstarter har fått. Tråden stenges, da den ikke fører noe godt med seg for noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg