Gå til innhold

Spørsmål om Empathy instant messaging client

Anbefalte innlegg

Har tre spørsmål egentlig.

1. Er det mulig å vise kontaktenes email adresse istedenfor nick?

2. Hvorfor er voice og video grået ut på alle kontaktene mine selvom de har mulighet til å bruke begge funksjonene?

3. Når jeg setter opp en ny account til facebook så klarer den ikke koble meg til, står bare Network error.

Bruker versjon 2.30.0 vis det har noen betydning.

Nesnitram :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Which video codec do I need?

* For calls between empathy and empathy, all you need is theora, which is installed by default on all distributions.

* For calls between empathy and gtalk, you need h264 encoder. On ubuntu you can get it by installing gstreamer0.10-plugins-ugly-multiverse.

* For calls between empathy and Windows Live Messenger, you need h263 encoder.

http://live.gnome.org/Empathy/FAQ#Which_video_codec_do_I_need.3F

Lenke til kommentar

Du må skrive Facebook nicket ditt og ikke epost adressen du bruker for å logge inn. Jeg ble nesten lurt av dette selv når jeg skulle sette det opp. Det står skrevet under feltet der du skriver nicket ditt, men den er veldig lett å overse. Hvis du ikke har laget deg et Facebook brukernavn, så kan du gjøre det her.

Lenke til kommentar

Du må skrive Facebook nicket ditt og ikke epost adressen du bruker for å logge inn. Jeg ble nesten lurt av dette selv når jeg skulle sette det opp. Det står skrevet under feltet der du skriver nicket ditt, men den er veldig lett å overse. Hvis du ikke har laget deg et Facebook brukernavn, så kan du gjøre det her.

ahh, takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...