Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Jukse på mat og helse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ta til deg det hun sier, og ikke hjelp andre så mye?

Takk for tipset, men tro ikke jeg har prøvd. Men det er sinnsykt vanskelig når de sitter og sier: du, du, du, du, du kan du hjelpe meg? Under hele timen og siden jeg har litt kort lunte så klarer jeg ikke å holde meg hvis de maser lenge, så da hjelper jeg dem. Ellers takk :)

Lenke til kommentar

Prøv å se faget i et nytt lys med å lære på alternative måter. Kanskje du kan få med deg en venn og ha tavleundervisning for hverandre istedet for å lese bøkene fra perm til perm?

Husk! Du lærer aldri noe hvis du ikke er interessert i faget. Begynn med det du liker og jobb deg ut fra det. :)

Takk:D skal prøve det, har prata med av de andre i klassen og vi skal pugge sammen til prøven. Takk gudene for at M&H er ett avgangsfag.

Lenke til kommentar

Fader ta dere alle sammen! Moralens høyvoktere på diskusjon.no.

Det beste er å lage jukse lapper. Kjør på og lag mange av dem. Når du har laget lappene så ser du over alle de og så velger du ut de beste og eller lager nye. Slik at du får så gode lapper som mulig. Er viktig med gode lapper siden du ikke kan ha med deg et ubegrenset antall.

Lenke til kommentar

Prøv å se faget i et nytt lys med å lære på alternative måter. Kanskje du kan få med deg en venn og ha tavleundervisning for hverandre istedet for å lese bøkene fra perm til perm?

Husk! Du lærer aldri noe hvis du ikke er interessert i faget. Begynn med det du liker og jobb deg ut fra det. :)

Takk:D skal prøve det, har prata med av de andre i klassen og vi skal pugge sammen til prøven. Takk gudene for at M&H er ett avgangsfag.

Flott! En god innstilling er halve jobben :new_woot:

Lenke til kommentar

Fader ta dere alle sammen! Moralens høyvoktere på diskusjon.no.

Det beste er å lage jukse lapper. Kjør på og lag mange av dem. Når du har laget lappene så ser du over alle de og så velger du ut de beste og eller lager nye. Slik at du får så gode lapper som mulig. Er viktig med gode lapper siden du ikke kan ha med deg et ubegrenset antall.

Jeg støtter dette forslaget! Jukselapp funker fett.

Lenke til kommentar

Skriv huskelappene med oppsummering av hele pensumet. Legg den så vekk og prøv å skriv ned det som stod på lappen. Når du har skrevet alt som du husker tar du frem den første og sammenligner. Da vil du oppdage hva du husker og ikke :thumbup:

Gjør dette noen ganger så vil du huske pensum på kort tid! :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...