Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Jukse på mat og helse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Skal snart ha mat og helse prøve. Btw. et av verdens værste fag spesielt med læreren vi har, trenger virkelig hjelp. Kan noen nevne noen juksemetoder?

Er ny her så..hvis jeg ikke har starta tråden på riktig sted, si i fra:)

sorry, tror dere missforsto, prøven er teoretisk...

Lenke til kommentar

This

Jeg fraskriver meg alt ansvar. Da jeg lagde en slik en og gav den til en medelev greide han å glemme den igjen på pulten, noe som førte til at læreren oppdaget den. Ellers skal den funke utrolig bra (har ikke brukt den selv).

Lenke til kommentar

This

Jeg fraskriver meg alt ansvar. Da jeg lagde en slik en og gav den til en medelev greide han å glemme den igjen på pulten, noe som førte til at læreren oppdaget den. Ellers skal den funke utrolig bra (har ikke brukt den selv).

Fungere utrolig bra? Du lærer ingenting og det er utrolig urettferdig gjort mot de andre elevene som ikke bruker den, da du kommer til å få en urettferdig fordel karaktermessig.

Endret av Nyah
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Han spør hvordan man jukser, og jeg svarer ham i stedet for å gi ham en moralpreken han sannsynligvis ikke lar seg omvende av. Det er trådstarter som velger om han vil gjøre dette, og jeg har ikke tenkt å legge meg opp i det.

Lenke til kommentar

Ville det ikke vært bedre å la fjotten i det minste utføre et simpelt googlesøk fremfor å oppfordre til juks?

På en annen side, hvis du er dum nok til å spørre etter juksemetoder, har du det antakelig ikke i deg til å gjennomføre det på en vellykket måte.

Lenke til kommentar

OMG, jeg visste allerede at det å jukse er galt, men herregud jeg snakker om mat og helse. Det er det eneste faget jeg sliter med, og når jeg får en 3'er og jeg spør læreren hvorfor så sier hun at jeg hjelper de andre for mye! Så kan ikke dere som snakker om moral bare stikke, plizz? Jeg hører ikke på dere uansett, så drit i....

thx for serriøse svar ;)

Lenke til kommentar

Prøv å se faget i et nytt lys med å lære på alternative måter. Kanskje du kan få med deg en venn og ha tavleundervisning for hverandre istedet for å lese bøkene fra perm til perm?

Husk! Du lærer aldri noe hvis du ikke er interessert i faget. Begynn med det du liker og jobb deg ut fra det. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...