KristyGoldy Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Skal snart ha mat og helse prøve. Btw. et av verdens værste fag spesielt med læreren vi har, trenger virkelig hjelp. Kan noen nevne noen juksemetoder? Er ny her så..hvis jeg ikke har starta tråden på riktig sted, si i fra:) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jukse ved mat og helse prøve? Er den praktisk? Da er det jo bare å følge oppskriften! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er da ikke vanskelig å få en 5er i heimkunnskap? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 hva med å lese??? istedet for å bruke energi på juksing bruk den på lesing og oppgave løsning Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Foreslår fastfood. Det er juks det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er umulig å jukse! følg oppskriften, ha vanlig hygiene, gjør som du får beskjed om, vær hyggelig, virk interrisert, thats it. Lenke til kommentar
KristyGoldy Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Skal snart ha mat og helse prøve. Btw. et av verdens værste fag spesielt med læreren vi har, trenger virkelig hjelp. Kan noen nevne noen juksemetoder? Er ny her så..hvis jeg ikke har starta tråden på riktig sted, si i fra:) sorry, tror dere missforsto, prøven er teoretisk... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 GReit, Les i mat og helse boka, er utrolig hva som står der, Ble selv overasket når jeg åpnet den. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 This Jeg fraskriver meg alt ansvar. Da jeg lagde en slik en og gav den til en medelev greide han å glemme den igjen på pulten, noe som førte til at læreren oppdaget den. Ellers skal den funke utrolig bra (har ikke brukt den selv). Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) This Jeg fraskriver meg alt ansvar. Da jeg lagde en slik en og gav den til en medelev greide han å glemme den igjen på pulten, noe som førte til at læreren oppdaget den. Ellers skal den funke utrolig bra (har ikke brukt den selv). Fungere utrolig bra? Du lærer ingenting og det er utrolig urettferdig gjort mot de andre elevene som ikke bruker den, da du kommer til å få en urettferdig fordel karaktermessig. Endret 13. mai 2010 av Nyah 4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Han spør hvordan man jukser, og jeg svarer ham i stedet for å gi ham en moralpreken han sannsynligvis ikke lar seg omvende av. Det er trådstarter som velger om han vil gjøre dette, og jeg har ikke tenkt å legge meg opp i det. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Ville det ikke vært bedre å la fjotten i det minste utføre et simpelt googlesøk fremfor å oppfordre til juks? På en annen side, hvis du er dum nok til å spørre etter juksemetoder, har du det antakelig ikke i deg til å gjennomføre det på en vellykket måte. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Joda, men begge deler ville føre til det samme resultatet, så at jeg faktisk svarte ham ordentlig synes jeg ikke dere bør henge dere så mye opp i. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Tja, jeg har like lite til overs for juksere som medskyldige til juksing. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det finnes faktisk mennesker som liker at folk jukser seg til studieplasser og resultater, foruten jukserne selv? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Moralpreken har du vist alt fått. Om du blir tatt risikerer du å stryke prøven å få nedsatt i oppførsel, bortsett fra det er følgene små i forhold til hva det er høyere i utdanningssystemet. http://www.tu.no/it/article244116.ece Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 lapp i pennalet! funker hver gang. skribling på kroppsdeler funker også. Kan dere bruke noen form for bøker? Lim inn fakta Lenke til kommentar
KristyGoldy Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 OMG, jeg visste allerede at det å jukse er galt, men herregud jeg snakker om mat og helse. Det er det eneste faget jeg sliter med, og når jeg får en 3'er og jeg spør læreren hvorfor så sier hun at jeg hjelper de andre for mye! Så kan ikke dere som snakker om moral bare stikke, plizz? Jeg hører ikke på dere uansett, så drit i.... thx for serriøse svar Lenke til kommentar
FSTT Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Prøv å se faget i et nytt lys med å lære på alternative måter. Kanskje du kan få med deg en venn og ha tavleundervisning for hverandre istedet for å lese bøkene fra perm til perm? Husk! Du lærer aldri noe hvis du ikke er interessert i faget. Begynn med det du liker og jobb deg ut fra det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå