Bobbylove Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg er typen som ikke går mange minuttene uten snus i kjeften, men nå som jeg har begynt å trene prøver jeg å unngå det rundt trening. Så lurer på hvilken effekt snus/nikotin har på kondisjon først og fremst? Har hørt at når du snuser krymper blodårene sammen, hvor lang tid tar det før de er i normal størrelse igjen? Lenke til kommentar
macciato Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har som huskeregel å aldri snuse etter det er én time til trening. Da føler jeg meg på topp igjen. Om jeg snuser rett før trening føler jeg meg slapp og skjelvete Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Min personlige erfaring er at det holder deg litt igjen om du løper. Dra ut prellen en 20 minutter før du skal starte å løpe. Ellers trener jeg en del styrke, og det hender jo jeg tar meg en snæss der. Har ikke merket at jeg yter noe dårligere av det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 2 timer før trening lærte jeg på idrettslinja hvertfall. Altså, null røyk eller snus to timer før trening. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Trekker sammen blodårene dine. Kommer kanskje litt ann på type trening? Type at det er en veldig dum i de å snuse før du skal spille fotball eller bokse, men at det funker itt bedre med styrketrening. Endret 9. april 2010 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå