Redak Tøren Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Finnes det noen norske nettbutikker som selger merke-lommebøker? Har sjekka Maximum, men utvalget for smalt... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) '-- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Den der gidder jeg ikke trykke på en gang. Får spesifisere spørsmålet litt: Finnes det en norsk nettbutikk som selger lommebok av merket Prada? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Såvidt jeg vet er det bare Kamikaze i Oslo som fører Prada her til lands, med unntak av solbriller og briller. Dermed må du nok på utenlandske sider. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 What he said +Hvorfor må du kjøpe fra en Norsk nettbutikk? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 For å slippe toll og ventetid, prøver jeg norsk butikk først. Hadde det ikke vært for at jeg lette etter en norsk nettbutikk, hadde jeg jo ikke behøvd å starte denne tråden. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har du råd til en lommebok fra Prada har du vel råd til toll også..? Det finnes mange spedisjonsselskaper der ute som er mye kjappere enn Posten. Har brukt FedEx flere ganger, og de har brukt 3 dager fra bestillingen er plassert i Italia til pakken blir levert på døren. Det er kjappere enn posten bruker på Sandefjord - Drammen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hvorfor ikke kjøpe en Exentri? Er rom til sedler i midten som en vanlig lommebok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå