RBW Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Lyst til å jobbe for Norges ledende nettmagasin innen forbrukerjournalistikk? Les mer Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 det kunne jammen vært en interessant jobb.. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Da var søknaden skrevet, må bare samle sammen attestene før jeg søker Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Da er det bare å ansette Skinney, folkens! På tide å få noen skikkelige artikler her igjen. Er for det meste innom hw bare for å sjekke forumet nå for tiden. Kjedelige og dårlige tester, så godt som null GNU/Linux og annet FOSS-relatert innhold.. Det har gått betydelig nedover i det siste, må jeg si. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Da kan dere be denne personen som blir ansatt og ta en titt i deres egen "tips om artikkel" tråd som vist ikke egentlig blir lest noe særlig.. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg går god for Skinney! Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 I vote for Skinney! Gi meg Linux artikler igjen Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bra initiativ! Bra at dere tar tak i tilbakemeldingene. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 I vote for Skinney! x4 Positive brukere burde jo i hvert fall ikke være noe negativt i søkerprosessen, om det ikke får all verdens vekt. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 ja se her, dette var noe annet, på tide at HW.no blir noe mer "fyldigere" i artikklenes tekniske innehold. meget bra initiativ, håper HW.no unngår å å havne i se&hør/itavisen sumpen der alle veier fører inn i elendigheten stå på, og gi oss det vi vil ha. folket har talt Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Shit... Dette var uventet, takk for stoetten gutta, dette settes selvfoelgelig stor pris paa, en proev naa aa holde dere on-topic. Dette er ingen avstening tross alt. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Da er det bare å ansette Skinney, folkens! På tide å få noen skikkelige artikler her igjen. Er for det meste innom hw bare for å sjekke forumet nå for tiden. Kjedelige og dårlige tester, så godt som null GNU/Linux og annet FOSS-relatert innhold.. Det har gått betydelig nedover i det siste, må jeg si. Jeg kommer til å skrive mer om GNU/Linux så fort det blir orden på Neo iallefall, problemet har vedvart i en stund nå. EDIT: Bortsett fra det så er jeg også enig med resten her. Skinney skriver veldig gode artikler. Så ønsker deg lykke til med søknaden din Skinney! Endret 12. april 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå