CadenzaII Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei allesammen, noen her som vet hvor lenge en t68i bør lade første gangen? Broren min var i butikken i ste og kjøpte seg en SE t68i, men er redd for å slite batterie. Noen som vet hvor lenge en SE t68i må lade første gang? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Gå inn på: http://forum.amobil.no/viewtopic.php?t=121655 Der står det om t610, men det er vel det samme på t68i. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Du har den gylne regelen med over natta.. er broderen din flink til å bruke batteriet til endes før han lader det opp igjen vil han merke at Sonyericsson T68i har et glimrende batteri.. det blir bare bedre og bedre... det holder liv i telefonen lengre og lengre... Lenke til kommentar
CadenzaII Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Hei, bruker bestandig natta regeln selv, men brodern er ikke så teknisk av seg og er en smule utålmodig og ville høre det fra flere at man må lade VIRKELI første gangen Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 an kan jo leke med telefonen mens an står til lading da... hehe men.. håper han blir fornøyd med telefonen da. ikke noen sms telefon.. grævla treige hastighet i telefonen Lenke til kommentar
CadenzaII Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Faktisk så er han ikke hjemme akkurat nå, hann er å spiller trenings kamp med a-lage til TIL =D han er på g-16 takk for hjelpa Lenke til kommentar
cnil Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Har selv T68 og batteriet er fortsatt stor artet. Hemmeligheten er lading når det er lite batteri, pluss at en gang i måneden (cirka) lar jeg batteriet tømme seg selv totalt før jeg lader i et helt døgn. Batteriet holder fortsatt i 290 timer selv om mobilen er ca. 1 og ett halvt år gammel. Storfornøyd. By the way synes jeg ikke telefonen er en dårlig sms-telefon. T9 fungerer glimrende, kanskje en smule for lang reaksjonstid, men nå må vi slutte å klage, det er en utrolig god mobil. Første lading ville jeg hatt i ett døgn, broren din har sikkert klart seg noen år uten mobil, så da klarer han seg en dag også... Det sikreste ville være å ikke bruke den mens du lader også. De neste gangene du lader ville jeg være spesielt god til å tømme batteriet helt. Lykke til Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 hva er det med mobilbruken din da? jeg har hatt min like lenge, og etter å ha ladet det fullt opp over en natt er standbytiden på 320... det er bare nå den siste måneden at det har slutta å være 375 timer standby etter ladning... det er ganske bra... og det stemmer ganske mye... hvis du bare lar telefonen ligge på i god dekning og ikke sender/mottar anrop/sms så kan den ligge i en uke! det er batterilevetid det! hadde det bare vært sånn med qtek oxo så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå