Gå til innhold

Den "store" tråden om Freestyle scooterkjøring

Anbefalte innlegg

Heihei!

Så ingen post om villmannskjøring/freestylekjøring med snøscooter.. Spør du meg er det en ekstremsport :)

Noen her som driver med scooterkjøtring? Tenker ikke på proffesjonelt nivå, àla X-games osv, men hopping, triksing og herjing på scooter?

Selv har jeg kjørt litt scooter, dog bare med leid og lånt scooter. Til neste sesong blir det egen scooter på meg. Vurderer flere; Polaris IQ, Arctic cat M8, Ski-Doo MXZ eller Summit 800..

Så, noen her som har scooter og trives med luftige hopp? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heihei!

Så ingen post om villmannskjøring/freestylekjøring med snøscooter.. Spør du meg er det en ekstremsport :)

Noen her som driver med scooterkjøtring? Tenker ikke på proffesjonelt nivå, àla X-games osv, men hopping, triksing og herjing på scooter?

Selv har jeg kjørt litt scooter, dog bare med leid og lånt scooter. Til neste sesong blir det egen scooter på meg. Vurderer flere; Polaris IQ, Arctic cat M8, Ski-Doo MXZ eller Summit 800..

Så, noen her som har scooter og trives med luftige hopp? :)

Hallo der :) her på i indre agder på sørlandet er det en hel gjeng som driver å kjører, vi er også så heldige å ha et eget friområde der vi kan kjøre lovlig :) legger til en link til en teaser til en av filmene vi har produsert;)

av de pedene du lister opp vil er det kun en av de som gjelder til herjekjøring --> Polaris iq rr :):) satser på svar så vi kan dra i gang en diskusjon om dette.. er altfor lite om det ;) (Y)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...