Loomy Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg har grønne linker uten text-decoration (a:link, a:visited, a:active) og så har jeg mouse-over (a:hover) som skifter fargen til hvit, fremdeles uten text-decoration.. dette har jeg i head-tagen. So far so good 8) Men når jeg har besøkt en link viser den ikke a:hover lenger :x Hvordan får jeg det til? Her er css-opplegget i <head>: a:link { font: 12px Arial, Helvetica, sans-serif; color: #99FF99; text-decoration: none; } a:hover { font: 12px Arial, Helvetica, sans-serif; color: #FFFFFF; text-decoration: none; } a:visited { font: 12px Arial, Helvetica, sans-serif; color: #99FF99; text-decoration: none; } a:active { font: 12px Arial, Helvetica, sans-serif; color: #99FF99; text-decoration: none; } Edit: Laster opp til hjemmesiden as we speak hvis noen vil ta en titt (på problemet da.. er ikke særlig annet enda ) Lenke til kommentar
Loffen Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 flytt a:hover til under a:visited Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Fungerte det Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå