Gå til innhold

Flere faller fra (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

di skulle ha fått pengan og etter d bare sakt at vi ikke jobbe før dokker lenger og startet opp MW serien uten at d ligger under COD serien. hvis de grunla IW høres d litt domt ut at de ble sparket ut av sitt eget studio sellom de var et firma under Act.

Lykketil, IW!! ;)

Lenke til kommentar

Hihi, hvis man ser bakover i historien, startet 3-4 grinete Atari 2600-kodere firmaet Activision i 1980 for å lage uavhengige spill til konsollen, fordi de var misfornøyde med at Atari hadde så stor markedskontroll.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det hender at jeg tar feil, så rett meg om det er feil :thumbup:

Activision og utgiverne av (wic) World in Conflict slo seg sammen og bestemte seg for heller å "melke" mer på Guitar Hero serien osv istedenfor å lage en oppfølger av WIC. Jeg elsket WIC :ermm:

Lenke til kommentar

... dette bare beviser min hypotese om at utgivere melker og kaster gode utviklere som vampyrer fra dårlige filmer.

De gidder ikke engang å binde livsbrødet sitt fast i en kjeller, de tømmer dem og jakter på nytt blod og talent de kan drenere og kaste vekk.

Jaja.

Her passer det med en blanding av ordtak: Slik man sår, så ligger man.

Og har har Activision plantet kaktus.

Lenke til kommentar

Det er en dårlig trend dette med at eierne stadig vekk forsøker å drive rip-off taktikk mot talentene i studioene. Men det er ikke nytt i IT bransjen.

Om ikke annet kan dette i lengden føre til at folk skygger unna hele bransjen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Dagens to mest utmelkede spillserier er begge utgitt av Activision (hvis vi ser bort i fra den grusome FIFA), og jeg snakker selvfølgelig om Guitar-Hero-konseptet og *grøss* Tony Hawk. Jeg håper disse ansatte finner fram til sine gamle overordnede samtidig som flere forlater Activision. De fortjener åpenbart ikke et så fantastisk selskap som Infinity Ward under seg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...