The Stig Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Infinity Ward mister ytterligere mannskaper. Les mer Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Activision fortjener alt det negative som kan skje med dem. Jeg håper IW snart gjenoppstår med nytt navn. Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg "gleder" meg til å se hvordan evt. nye spill blir nå som mange nøkkelpersoner forsvinner fra selskapet! Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Var ikke det disse folkene som var bak de gamle Medal of Honor spillene også før de forlot det studioet og grunnla IW ? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Activision er tydeligvis altfor grådige! Dyr map pack, ingen royalties til de ansatte bak spillet, og to høytstående i IW reiser fordi de får for lite betalt. Åssen er det mulig med verdens mest solgte spill? Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Spill.no skreiv en artikkel om hvor forferdelig dårlig Activision og selskapets leder Bobby Kotick var. De skrev masse negativt om hvor mange spill dem hadde sugd livet ut av ("melking"). Etter bare en dag ble artikkelen slettet Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 håper activition blir oppløst Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvorfor i alle dager skulle Activision bli oppløst fordi Infinity Ward-ansatte finner seg nye jobber? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg frykter for Blizzard... sc2, diablo 3, nytt MMO... osv Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Blizzard går nok ingen steder på en stund. Lenke til kommentar
tEAm_hAnsEn Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 di skulle ha fått pengan og etter d bare sakt at vi ikke jobbe før dokker lenger og startet opp MW serien uten at d ligger under COD serien. hvis de grunla IW høres d litt domt ut at de ble sparket ut av sitt eget studio sellom de var et firma under Act. Lykketil, IW!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hihi, hvis man ser bakover i historien, startet 3-4 grinete Atari 2600-kodere firmaet Activision i 1980 for å lage uavhengige spill til konsollen, fordi de var misfornøyde med at Atari hadde så stor markedskontroll. Endret 8. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det hender at jeg tar feil, så rett meg om det er feil Activision og utgiverne av (wic) World in Conflict slo seg sammen og bestemte seg for heller å "melke" mer på Guitar Hero serien osv istedenfor å lage en oppfølger av WIC. Jeg elsket WIC Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ... dette bare beviser min hypotese om at utgivere melker og kaster gode utviklere som vampyrer fra dårlige filmer. De gidder ikke engang å binde livsbrødet sitt fast i en kjeller, de tømmer dem og jakter på nytt blod og talent de kan drenere og kaste vekk. Jaja. Her passer det med en blanding av ordtak: Slik man sår, så ligger man. Og har har Activision plantet kaktus. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Det er en dårlig trend dette med at eierne stadig vekk forsøker å drive rip-off taktikk mot talentene i studioene. Men det er ikke nytt i IT bransjen. Om ikke annet kan dette i lengden føre til at folk skygger unna hele bransjen. Endret 8. april 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Dagens to mest utmelkede spillserier er begge utgitt av Activision (hvis vi ser bort i fra den grusome FIFA), og jeg snakker selvfølgelig om Guitar-Hero-konseptet og *grøss* Tony Hawk. Jeg håper disse ansatte finner fram til sine gamle overordnede samtidig som flere forlater Activision. De fortjener åpenbart ikke et så fantastisk selskap som Infinity Ward under seg. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Activision kan dra til et visst sted. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Blir vel riktig å si at Activision har blitt det nye Electronic Arts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg