bearjuice Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hei folkens Har trent en stund nå og følt forskjellige programmer. Vurderer også å begynne å logge snart. Har jo skrevet ned for hver gang men altså logge på forum. Anyhow, har spm ang. treningsprogrammet mitt som ser slik ut: Kjører følgende 2 split 4 ganger i uken(Dvs 2 dager upper og 2 dager lower) Dag 1 og 3 (Lower) : leg extensions 2 set, 15-20 reps ( for å pre exhauste quadriceps, tips på fitnessprat.no) FrontSquat 3-4 set, 8 reps Deadlift 3-4 set, 8 reps Seated leg curl: 3-4 set, 6-8 reps Leg press: 2-3 set, 10-12 reps (Hvis noen lurer på hva slags øvelse jeg meener : http://www.youtube.com/watch?v=IZxyj...eature=related ) Good morning: 2 set, 10 reps Weighted Hyper extensions 2 set, 8-12 reps Standing calf raise: 2 set, 12 reps Dag 2 og 4 (Upper) Bench press: 3-4 set, 6-8 reps Seated row: 3-4 set, 6-8 reps standing Military Press 2 set, 10-12 reps (Militærpress): Chins BW + evt beltevekt 3 set, 6-8 reps Dips BW + evt beltevekt 2 set, 10-12 reps Triceps pushdown eller 2 set, 8-10 reps French press Triceps pushdown( ) French press ( fra 06:00) Biceps curl 2 set, 8-10 reps (Olympic stang) ______________________________________________ Så følger det noen spm. Først og fremst, er dette ett fornuftig program med tanke på belastning og fordeling av hva som trenes mtp. splitten? Vil ha volum på beina, og lurer da på om det programmet jeg har på Lower fungerer? Når det kommer til biceps curl, lurer jeg på om det er best å curle slik det curles etter 06:00 i denne videoen : Hvis ikke, skal jeg curle lengre opp enn til brystet? Jeg får i alle fall massive pump og konsentrasjon på biceps av denne øvelsen. Anbefales! Tusen takk for svar! __________________ Go hard or go home! Pain is weakness leaving the body! Endret 8. april 2010 av bearjuice Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Når du først har knebøy der, er det ingen grunn til å kødde rundt med masse isolasjonøvelser i tillegg. Var veldig mange der som er belastande for ryggen, ville kanskje droppa good mornings. Tar du tunge knebøy og markløft, skal du vere ganske gåen i bein/rygg etterpå, ingen grunn til å ta den meir ut. Du køyrer triceps på nesten alle øvelsane. Benk, militær, chins, dips er egentlig nok. Vurder å legge inn power cleans istedefor rows, personleg synes eg det er en kongeøvelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå