madifax Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 en problemstilling: Jeg vil rulle ut drivere til 2 skrivere som er i nettverket til brukere når de logger på PC'n for første gang. Jeg at dette skal gå automagisk for seg. slik at de verken kan akseptere eller avslå det. hjelp? takk på forhånd Lenke til kommentar
madifax Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 server 2003 dette glemte jeg seff å nevne:D Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har du R2 på DC serverne dine, kan du bruker Printer Management Console til å dytte ut drivere automatisk via GPO'er. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Selve driveren blir "rullet" ut fra printserveren din, men det er vel selve printeren du ønsker delt ut? I så fall kan du ta dette gjennom logonscript med komandoen "net use" Lenke til kommentar
pelsner Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Som pannelars sa blir driverne oppdatert via printserveren din, vil anbefale deg å dele ut printere via GPO. Du finner det under: User Configuration>Policies>Windows Setting>Printer Connection Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå