Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til dere kvinner - random rant / utblåsning

Gjest g22

Anbefalte innlegg

Dette er hovedsaklig et innlegg til dere kvinner der ute. Det er ikke et spørsmål per se, men en generell utblåsning.

Jeg har et delikat problem som ca 15-25% av den mannlige befolkningen har, og som en del av dem sliter med. Selvsagt snakker jeg om oss på under 13cm.

Jeg forstår at ikke alle dere kvinner går kun etter størrelsen på utstyret, og jeg forstår at en del av dere mener dette er viktig. Selvsagt vil det alltid finnes noe som er bedre enn noe annet, også i penissammenheng, og det har jeg full forståelse for.

Jeg er en ca 180 høy pen gutt, med muskler og "alpha male" personlighet og jeg får topp karakterer på skolen, og fungerer godt som sosialt midtpunkt på fester og sammenkomster. Dette er ikke skryt/diktning, men ting jeg har fått bekreftet flere ganger av flere mennesker. Utaknemmelig som jeg er har jeg slitt saftig psykisk med mine 12cm lange og 14cm i omkrets. Det har aldri vært noe problem å rote/kline med jenter på fester etc, men jeg har aldri vært i stand til å inngå aktivt i et forhold - selv om jenter har ytret ønske for å bli "bedre kjent". Grunnen til dette er enkel: jeg har total angst for hva vedkommende vil si/gjøre/tenke når jeg drar ned buksa.

I den senere tid har jeg kommet frem til at jeg ikke kan kontrollere hva andre mennesker tenker og føler, og at tenningsmønster og seksuelle preferanser er biologisk arvet og kodet i hjernene våres. Selv om jeg aldri kan være den ideel seksuelle partner kan jeg fremdeles tilføre seksuell nytelse til min partner. Siden det (utrolig nok) fremdeles finnes kvinner som ser etter andre kvaliteter enn størrelsen på utstyret er det mulighet for meg å finne meg en oppegående partner.

Selvsagt har jeg også mine egne kriterier for partnere, og det finnes sikket flere jenter som har tilsvarende problemer med mine preferanser. Jeg velger dog å påstå at små pupper ikke er i nærheten av så problematisk som liten penis. Til tider hadde det vært greit med en "pulevenn", men jeg føler det er moralsk uriktig å drive på slik (ja, mange av dere er uenige i det). Jeg har helt realistiske krav til jenter: Ikke overvektig, deler samme synspunkter som meg i saker jeg har sterke meninger om, 100% trofast. Når dette er oppfyllt kommer andre bra sider hos vedkommende som et pluss, og til slutt avgjør kjemien oss i mellom om jeg liker personen eller ikke.

Jeg er heldig og er fysisk og psykisk smart og sterk, derfor kan og er jeg flink i mange ting. På grunn av et naturlig sterkt konkuranseinstinkt, er det hardt å innrømme at jeg stiller med dårligere utgangspunkt i dette interresante temaet.

Om noen (fortrinnsvis kvinner) kan kommentere følgende hadde jeg satt pris på det:

- Kunne du ha hatt et livslagt forhold med en person? Det er naturlig å bli fysisk tiltrukket av, og mentalt interresert i andre. Så lenge du ikke gjør noe mer ut av det mener jeg det er greit.

- Hvilke absolutte kriterier har du for partnervalg?

Takk for oppmerksomheten.

PS: Til de som drar frem janteloven, at jeg er fantastisk i egne øyne eller at jeg har et 50-talls syn på forhold, vit dette: Jeg ER sansynligvis bedre enn deg i (de fleste) ting, selv om du har større penis. Til syvende og sist er det ikke idioten med alt i kjeften (eller mellom beina), men den som får utrettet store ting som vinner her i livet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet det ikke er meg som gutt du spør, men en indirekte erfaring.

Jeg har en kamerat (Trond) som var sammen av en venninne av meg, Turid, dette er ca 9 år siden. Tror de var sammen i ca 6mnd før hun gjorde det slutt. Turid fortalte endel ting om deres sexliv til en annen venninne som igjen fortalte det til meg. Turid var slik jeg hadde inntrykk av, relativt erfaren, mens Trond var uerfaren. Jeg fikk med andre ord vite endel ting jeg ikke burde visst om en kammerat og egentlig ikke hadde lyst å vite heller, men kort oppsummert ble ord som "needle dick" og "uerfaren/klomsete" brukt som grunner til at det ble slutt mellom disse.

Trond slik jeg kjenner ham er ikke ulik deg. Han er kanskje ikke den damer snur seg etter på gaten, men han er smart, flink og alpha male når det kommer til å dra damer feks på vors/fest. Han ble vel faktisk kalt "player" av Turid den gang da i betydningen, flink å flørte. Han er godt likt av alle egentlig.

Men, så til poenget. Trond har i etterkant hatt flere langvarige forhold (2-3) på alt fra 1 til 3 år. Videre så har disse forholdene endt fordi han har gjort det slutt, ikke omvendt. Han er nå, as we speak, i et forhold han har hatt i 1,5 år som går etter sigende veldig bra. Det ser mao ut som størrelsen etterhvert har hatt lite å si for ham.

Lenke til kommentar
Gjest Min erfaring

Min erfaring er hvertfall at det er veldig individuelt. Akkurat som noen gutter liker jenter store bryster, mens andre de med små bryster.

Jeg har selv hatt 19 partnere i senga, og penisen min er 12cm lang, og 12cm i omkrets. Jeg har aldri fått noen klager eller hørt kommentarer på dette, bortsett fra ei!

Hun var direkte slem, sa rett ut at den var for liten og lo av det. Spredde også rykter om min "lille" til venninnene sine.

Men de andre 18 har kost seg. Bare bruk masse tid på jenta, bruk lang tid på vorspillet, få jenta tent, så er det mye lettere.

Jeg har fått masse skryt i senga. Nesten alle har jeg holdt på med flere ganger over tid. Og det er andre faktorer som har gjort at det ble slutt. Sjalu x-kjærester, familie, avstand osv.

Du trenger ikke bekymre deg. Det vil alltid finnes de som liker "større" utstyr. Men så finnes det en haug av de som setter pris på helheten :)

Husk, problemet er ikke selve størrelsen, men i hodet ditt. Så hvis du fortsetter å treffe jenter og hold på som før, så treffer du nok flere som virkelig ikke bryr seg.

Lenke til kommentar
Gjest snittet

12 cm er jo bare såvidt under gjennomsnittlig lengde, er det ikke?

Det kan vel ikke være noen krise.. Jeg har ca 14/15cm målt på oversiden og ca samme omkrets som deg, noe som visstnok er gjennomsnittet?

Forskjellen mellom 12 og 15 er ikke veldig stor vil jeg tro.

Jeg synes ikke at jeg har en stor penis, heller det motsatte, men slår meg til ro med at den er helt normal, siden den tydeligvis er verken over eller under snittet.

Det er vell kanskje verre når man begynner å snakke om lengder under 10 cm tenker jeg..

Lenke til kommentar

Ettersom eg har særdeles dårlig augemål, gikk eg så langt som å finne fram eit måleband for å finne ut nøyaktig kor langt 12 cm og 14 i omkrets er, og la meg først sei dette: du har absolutt ingenting å bekymre deg over. 12 cm er kanskje litt under gjennomsnittet, men ein må ned under 10 cm før det kan regnes som unormalt lite. 14 cm i omkrets, er faktisk meir enn nok. Det virkar som uansett kor ofte vi kvinnfolk seier det, nekter mannfolk å tru på det :p. I den grad størrelse betyr noko, er omkrets mykje viktigare enn lengde. Kvinner har svært lite følelse "bak" i skjeden, mens sidene av skjeden er svært følsome. 14 cm er utan tvil nok til å tilfredstille ein kvinne.

No, for å svare på spm dine...

Jau, eg kunne godt hatt eit livsvarig forhald til ein person. Faktisk er eg i eit forhald eg håpar er livsvarig, eg kan ikkje tenke meg ei framtid utan kjærasten min. Eg kan ikkje tenke meg nokon andre enn han.

For å være heilt ærlig hadde eg ingen kriterier for partnervalg før eg møtte kjærasten min :p. Dvs, eg hadde ingen bestemte krav han måtte oppfylle. Når eg møtte han skjedde alt veldig naturlig. Eg likte å vere med han, følte meg trygg på han, og blei meir og meir forelska jo meir vi var saman. No må det nevnast at eg ikkje egentlig var på utkikk etter kjæraste når eg møtte han, det var berre ei sånn ting som skjedde. Men eg kan jo nevne dei egenskapane han har som eg virkelig setter pris på: trofast, ærlig, snill, har egne meininger, smart, morosam og omsynsfull.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig: det kommer an på hvordan du bruker utstyret ditt, ikke størrelsen, ihvertfall for mitt vedkommende. Og jenter er forskjellige, alle jenter drømmer ikke om en stor penis, mange synes faktisk det er fysisk vondt å ha sex med en som har en stor penis.

Ift det du skriver om at små pupper ikke er i nærheten så problematisk som en liten penis, så kommer jo det an på hvor mange komplenkser man har, for noen jenter er dette et svært problem. Og joda, man kan ta silikon, men mange jenter har verken råd eller lyst til å ta silikon allikevel, fordi ønsket om å ha naturlig større pupper er så stort at silikonpuppene ikke vil fjerne kompleksene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Frøken Fru

Jeg vil si 2 ting.

1. Det kan faktisk gjøre vondt å bli pult med en for lang kuk, for da er det mer sannsynlig at den kommer så langt inn at den treffer noe og det gjør vondt, det lover jeg deg!

2. Om du mener selv at du mangler noen cm gjør du lett opp for det ved å som sagt av andre, bruke lang tid på forspillet og får henne skikkelig opphisset, våt og tent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...